ای شمع حرم خانه، قوربانین اولوم عباس

با سلام. طوطی بازرگان نیستم. آموخته ام از بزرگان رسم لوطی گری را. حکم می کند این رسم تا باز نشده وبلاگ دیگر دوستان چیزی ننویسم اما بر اساس همین رسم لوطی گری باید هوای دوست مشترک مان “۹ دی” را داشته باشم. شما اگر جای من بودید، توقعم این بود که در آستانه این یوم الله آستین بالا زده کاری می کردید. قول شنیده ام که به زودی دیگر وبلاگ عزیزان نیز باز می شود. شاید تا همین فردا. فعلا!

***

نکاتی درباه یک نامه

عشق است اباالفضل علیه السلام

نمی دانم حاج حسین شریعتمداری اجازه می دهد تا از تریبون «کیهان» این یادداشت را که کمی تا قسمتی حدیث نفس است، بنگارم یا نه. هرچه باداباد؛ می نویسمش، تا چه باشد نظر استاد. و حیف اگر من باب تواضع یا کرامت یا هرچه، حذف کند این شعر را… که گفت: «بی پیر نرو تو در خرابات، هرچند سکندر زمانی». القصه؛ این روزها نامه ای از من در وبلاگ «قطعه ۲۶» که سخنی صریح و صمیمی اما کمی تا قسمتی خیلی تند خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه بود، زیادتر از آنکه باید سروصدا کرد. آن نامه مطالبه محاکمه سران فتنه بود از دستگاه قضا که دست برقضا و متاثر از خشم مقدس من و امثال من از سران فتنه، در بعضی جملات و عبارات از مسیر انصاف خارج شد و به نوعی به جای سران فتنه، به محاکمه قوه قضاییه و ایضا اخوان لاریجانی منجر شد. من نویسنده ام و نویسنده جماعت، گاه از کوره در می رود. این هم از بد بودن مضاعف فتنه گران است که گاه میانه ما افسران جنگ نرم را با قوه قضاییه ناراست می کند. قبول دارم که برخی از تعابیرم خطاب به ریاست دستگاه قضا جناب آملی لاریجانی که مولای ما از ایشان به عنوان «دانشمندی جوان» یاد کرده اند، درست نبود. نیز در نقد رئیس محترم قوه مقننه بهتر بود برخی تعابیر را به کار نمی بردم اما روح آن نوشته را صرف نظر از برخی کلمات و بعضی جملات هنوز هم قبول دارم. من خود دل شکسته ام این روزها اما دلی اگر این وسط شکسته ام، عذر می خواهم. این همه از آن روست که ما به شدت مضاعف عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و این عشق هرچه بگذرد در قلوب ما بیشتر می شود. هیچ چیز نمی تواند مانع استمرار عشق مستمر ما به ولایت فقیه شود. هرلحظه و هرجور که بگذرد، ما پروانه تر می شویم شمع ولایت را و ستاره تر می شویم حضرت ماه را. ما اما جوانیم و اهل شور و شر. به شدت انقلابی و اگر تعبیر به غلط نشود حتی می خواهم ادعا کنم که در راه دفاع از انقلاب اسلامی و در برابر زیاده گویی سران کفر و سران فتنه تخس هم هستیم. پس مطالبه ما از دستگاه قضا مبنی بر محاکمه سران فتنه همچنان به قوت خود باقی است. در این باب نکته ها هست که می نویسم:

۱- بینی و بین الله آن نامه را خود نوشتم. بی هیچ سفارشی. خدا را و بعد اساتیدم شریعتمداری و صفارهرندی را و ایضا بچه های «وطن امروز» را شاهد می گیرم که تاکنون به سفارش احدی، قلمی ولو در حد یک کلمه نزده ام. آن نامه را خوب یا بد خودم نوشتم. فی المثل آنجا که روزی لازم دیدم جناب مشایی را نقد کنم، سفارشی از برادران محترم لاریجانی در کار نبود و آنجا که لازم دیدم خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه نامه ای بنویسم، توصیه ای از دفتر رئیس دفتر رئیس جمهور در کار نبود که من درست مثل دیگر اهالی نسل ۹ دی قلم گران قیمت خود را فقط به لبخند رضایت خامنه ای می فروشم. قلم که هیچ، نسل من حاضر است هزار بار جان دهد به قیمت فقط یک لبخند بر لب مبارک این علمدار علوی تبار انقلاب. این پسر فاطمه و این نایب برحق حضرت بقیه الله. نشان به نشان همین اشکی که الان گرم کرده ۲ چشمان ترم را. همواره سعی ام بر این بوده که در صراط حق، قلم برانم اما چه کنم که این روزها هرچه بنویسی، جور دیگری تحلیل می شود. نکته بعدی را با دقت بخوانید.

۲- از ریاست محترم قوه مجریه بابت تقدیر از خود به خاطر تالیف کتاب «نه ده» به رسم ادب تشکر می کنم اما در همین باب چند حرف دارم:

الف- نسخه ای از کتاب «نه ده» را همان آغازین روزهای انتشار تقدیم دکتر احمدی نژاد کردم. بی شک این تقدیر اگر در همان روزها صورت می گرفت، بیشتر به دل من می چسبید و حتم دارم در آن صورت، «کیهان» نیز با افتخار خبر تقدیر رئیس جمهور از نویسنده ای که قلم زنی را از همین کیهان آموخته، کار می کرد.

ب- در روزهای گذشته جریان مشایی سخت مشغول کار بود. سایت هوادارش در به در دنبال مصاحبه با من بود، لابد برای اینکه علیه اخوان لاریجانی، چیزهای دیگری و این بار به سفارش بگویم! قبول نکردم. نیز فلان و بهمان وبلاگ نویس که دست بر قضا انتقادات امثال من و مهدی محمدی از مشایی را با توهین و افترا پاسخ داده بودند، پیامک می دادند و مرا «داداش حسین» خطاب می کردند که؛ همین طور و به همین تندی برو، ما هوایت را داریم! محل نگذاشتم. پیغام و پسغام های دیگر هم به هکذا. من اما به همان صداقت که از قوه قضاییه انتقاد کردم، لاجرم این را هم به این دوستان می گویم؛ هرگز راضی به اختلاف افکنی میان قوای ۳ گانه نبوده و نیستم. این را از آن جهت می گویم که دیگر عده ای قصد نکنند از آب گل آلود، ماهی مسئله سازی صید کنند.

ج- این را هم از آن طرف قبول دارم؛ عده ای به قصد نقد مشایی، درصدد تخریب احمدی نژاد عزیز هستند. کدام عده؟ ۲ عده. یکی برخی از سایت های نزدیک به خواص بی بصیرت و دیگری رسانه های دوم خردادی. بگذریم که اخیرا دوم خردادی ها بعضا سخنان مشایی را تیتر یک می کنند به قصد تایید تا ۲ کار کرده باشند؛ یکی اینکه مشایی را به زعم خود مسئله اول کشور کنند و دیگر اینکه فاصله بیاندازند میان دوستان حقیقی احمدی نژاد با رئیس جمهور. اصولگرایان اما اغلب منتقد مشایی اند. با این همه خدمات دولت را رسانه های همین اصولگرایان بیش از همه پوشش می دهند. یعنی که مهمترین هواداران خدمات بی شمار دولت فعلی، آن دسته از منتقدین مشایی هستند که خوبی های فراوان دولت را تمجید می کنند و اندک اشتباهات دولت را نقد. و می بینیم عده ای دقیقا عکس این کار را می کنند. نقاط تیره و تار دولت را برجسته می کنند، مشایی را تیتر یک می کنند و اصلا کاری ندارند که ستایشی از دولت کنند و کمکی به دولت کنند مثلا به همین طرح عظیم هدفمندی یارانه ها. خوب دیدن معایب کم این دولت و بد دیدن خوبی های بی شمار این دولت، قطعا مرضی رضای خدا نیست و بیانگر وجود پاره ای امراض حزبی و جناحی در دل کسانی است که چنین می کنند.

د- به کدام هدف جریان جناب مشایی در آغاز طرح هدفمندی یارانه ها که دولت بیش از پیش به آرامش و طمانینه نیاز دارد، این عزل و نصب ها را و با این کیفیت بعضا غصه دار، بار دولت می کند؟ جریان مشایی چه از جان خدمت رسانی دولت و چه از جان رای ما به احمدی نژاد می خواهد؟ من یک سؤال خیلی واضح دارم؛ در برگه رای مان نوشتیم احمدی نژاد یا مشایی؟ متاسفانه این بار به جای جنبش سبز که البته حرف مفت می زد، ما باید ادعا کنیم که تقلب شده! چرا عده ای احمدی نژاد را مشایی خوانده و می خوانند؟ میان مقوله خدمت به ملت، با این همه مسئله سازی که جناب مشایی می کند چیست؟ چرا این جریان در برابر کلمه ساری و جاری احمدی نژاد، به این بزرگی از مشایی، «ویرگول» ساخته اند؟ این جملات را لطفا شعارگونه نخوانید. من دلیل دارم برای حرف هایی که می زنم. آیا عجیب نیست؛ تاکنون رسانه های نزدیک به جریان جناب مشایی، بیشتر خدمات دولت را انعکاس داده اند یا سخنان مشایی را؟ هم الان این جریان اطلاع رسانی پیامکی هم می کند. آیا این مسئله برای شخص رئیس جمهور جای تامل ندارد که چرا در پیامک هایی که امثال من از این جریان می بینیم و می خوانیم، سخنان مشایی به کرات هست اما خدمات دولت ولو به ندرت، بخشی از این سیل پیامک ها را شامل نمی شود؟ چرا این جریان پیامک می کند و پیام می دهد که آقای مشایی چه اظهارنظر تازه ای در باب موسیقی گرفته تا نحوه مدیریت پیامبران داشته اما این را پیامک نمی کند که به دست مدیران خادم همین دولت، به فلان روستا برق و گاز داده شده و اینترنت داده شده و در فلان جا سدی زده شده و در بهمان جا جاده ای کشیده شده و در آن منطقه مرزی، بیمارستانی با شکوه افتتاح شده؟ دکتر احمدی نژاد از همین جا می تواند پی ببرد که دوستدار ایشان ماییم یا جناب مشایی؟ اصول گرایانند یا جریان مشایی؟ آقای احمدی نژاد! باور کنید ما شما را از مشایی بیشتر دوست داریم. ۲ دستی چسبیده ایم شما را و به این راحتی رهای تان نمی کنیم. اگر جریان مشایی، سخنان ایشان را منعکس می کند، ما خدمات دولت شما را پوشش می دهیم. اگر مشایی برای شما مسئله درست می کند، ما سعی مان بر این است قطار دولت از ریل خدمت خارج نشود. حال جواب دهید ما را. ما بیشتر شما را دوست داریم و در این دوستی صادق هستیم یا مشایی؟ آن زمان که آن خانم جوان در قم حلقه ازدواجش را خرج ستاد شما کرد، آن زمان که ما با اشک و دعا و نذر و نیاز برای موفقیت شما آرزوهای قشنگ داشتیم، مشایی کجا بود؟ مشایی کجا بود آن روز که پیرمرد بوشهری از ۳۰۰ هزار تومان پس انداز کل زندگی اش ۲۰۰ هزار تومان خرج ستاد انتخابات شما کرد؟ لحظه ای تدبر کنید در این موارد آقای رئیس جمهور.

هـ – در باب انحراف این جریان حرف ها هست. یکی هم اینکه این جریان عمدتا به جای «ولایت فقیه» می گوید «ولایت»! ولایت خالی یعنی چه؟ «ولایت خالی» یعنی ولایت فقیه نباشد و ولایت چه کسی باشد! لطفا نگویید «ولایت امام زمان»، که شما ولایت را بی پسوند به کار می برید. در ثانی، جز از طریق حضرت ماه نمی توان متوسل به خورشید شد. واسطه رابطه ما با امام زمان، فقط و فقط نائب ایشان خامنه ای است و احدی از حضرت ماه دامت برکاته به جناب خورشید عجل الله نزدیک تر نیست. (خوانندگان صلواتی بفرستند) اینجاست که ما مجبور می شویم این ولایت خالی را با برخی اظهار فضل های جناب رئیس دفتر پیوند بزنیم و آنرا «ولایت مشایی» بخوانیم و البته به همچین ولایتی بخندیم! و آیا این ولایت جدید الاحداث قصد ندارد ولایت فقیهی ها را از گرد احمدی نژاد دور کند؟

۳- امیدوارم با این نوشته و چیزهای دیگری که در همین مقال خواهیم نوشت، دیگر کسی با من از آن نامه سخن نگوید و تقاضای گفت وگو نکند. آن نامه را کاملا صادقانه و کمی تند نوشتم. به آنهایی که شبهه برای شان پیش آمده می گویم؛ من و نسل من و من جمله افسران جنگ نرم در فضای سایبر و به خصوص دوستان عزیز وبلاگ نویس که حمایتی کردند، نسبتی با جریان ضد روحانیت نداریم که عمر ما اغلب پای منبر روحانیت معزز سپری شده.

حتی یادمان داده اند بزرگان مان که اگر در راهی، چشم مان به یک طلبه، به یک روحانی افتاد، چه می شناسیمش، چه نمی شناسیمش، به احترام لباس مقدس پیامبر و به حرمت لباس تبلیغ دین خدا به گرمی «سلام» کنیم. آن نامه هم «والسلام» در آخر داشت که در خود «سلام» نهفته داشت و چه بهتر بود این «سلام» همان اول نامه می آمد.

۴- من هم خیلی چیزها را می دانم و من هم درک می کنم مصلحت نظام را. اتفاقا در همین کیهان نوشته ای نوشتم با عنوان «عروسکان فتنه شب بازی» که متاسفانه اندازه این نامه دیده نشد. آنجا نوشتم که مصلحت سنجی نظام چنان بلایی بر سر سران کفر و سران فتنه آورده که از چشم عالم و آدم افتاده اند. سران کفر هر جا می روند ولو در اروپا با شعار «مرگ بر آمریکا»ی ملت ما که سخت جهانی شده، روبرو می شوند. سران فتنه هم که از اوضاع شان حرفی نزنیم، بهتر است. شان این نوشته را پایین نیاورم بهتر است. مصلحت سنجی نظام ما وقتی این بلا را سر سران کفر و فتنه آورده، ما بچه بسیجی های بعضا تخس را تحریک می کند که اگر دستگاه قضایی همین نظام با عدالت با این میکروب های سیاسی رفتار کند، چه خواهد شد! و اما مصلحت را در نظام ما این خامنه ای است که با حکمت می سنجد که مجمع تشخیص بی شک زیر نظر رهبری عزیز است. الان همان اندازه که دوست فهمیده، شاید هم بیشتر دشمن ملتفت شده که خامنه ای، خمینی دیگر است. بچه بسیجی از همه بیشتر در این نظام قانون پذیر است. بچه بسیجی یکی هم برای حفظ همین قانون اساسی بود که در فتنه سال ۸۸ جان بر دست گرفت و بعضا جان داد اما به احدی از دشمن داخلی و خارجی باج نداد.

در رژیم طاغوت، جایی پشت چراغ قرمز خیابان، سیدالشهدای انقلاب، بهشتی مظلوم به آقای قرائتی گفت: که ما نظام را قبول نداریم، نظم را که قبول داریم. هم الان حرف ما فرزندان معنوی آن شهید والامقام این است: ما نظم را قانون را قانون اساسی را هر قانونی از این نظام الهی را قبول داریم اما برای این نظام، برای انقلاب اسلامی، نه که قبول داریم، اصلا قبول داریم چیست؟ و ما که باشیم که این نظام را قبول داشته و یا قبول نداشته باشیم؟ اینجا سخن ما این است: هزار بار آرزو داریم که جان دهیم برایش. جایی در آن نامه هم اگر نوشتم که قانون برای ما وصیت نامه شهداست. فکر کنم بد فهمیده شد که دلم را سخت شکست. هم الان هم با دیدگان تر دارم می نویسم، مگر چه بوده و چه است این وصیت نامه شهیدان؟ آیا جز عمل به اسلام و ولایت فقیه؟ آیا میان وصیت نامه شهیدان با قانون اساسی افتراقی هست، آیا قانون اساسی چیزی غیر از عمل به اسلام و دستورات ولایت فقیه است؟ آیا خمینی بت شکن نگفت که؛ عرفا ۰۴ سال عبادت کردند، قبول باشد؛ یک بار هم وصیت نامه شهدا را بخوانند؟ آیا خامنه ای نگفت که؛ «راه را با وجود شهدا با وجود وصایای این ستاره ها می توان شناخت»؟ یکی چون من وقتی حرف از دل می زند که قانون اساسی ما وصیت نامه شهداست، این یعنی احترام محض به قانون اساسی و با دلی شکسته می نویسم که این یعنی افزودن بر شان و مقام این قانون، نه تخطی از قانون. و این البته یعنی که از یاد نبریم. ما همه چیز این نظام را مدیون شهدایی هستیم که از زن و زندگی و بچه و خانه و کاشانه خود گذشتند و لحظاتی قبل از شهادت در «کانال حنظله» در سه راهی شهادت در جزیره مجنون در والفجر ۸ در کربلای ۵ در خیبر و بدر در بیت المقدس و فتح المبین در فکه و در فاو با سربند عباس ام البنین گفتند: «سلام ما را به امام برسانید و بگویید تا آخرین قطره خون مان مردانه ایستادیم.» و بعد سلامی فرستادند به سیدالشهدا و لبخندی زدند بر لب و رفتند اغلب با لب تشنه چون عباس بن علی… گفت: «با نگاه آخرینش خنده کرد، ماندگان را تا ابد شرمنده کرد.»

۵- جایی از نامه اما نوشتم که اگر دستگاه قضایی چنان نکند، ما چنین می کنیم. اولا؛ حقیری چون من با کدام عده و عده می خواهد چنان و چنین بکند؟ ثانیا؛ آن همه که در بالا نوشتم معلوم آمد نظرم چیست نسبت به احترام به قانون، ثالثاً؛ خواستم با آن جمله، حساب کار دست سران کفر بیاید. سران فتنه را ما اصلا عددی نمی دانیم. انصافاً گلاویز شدن با شیخ بی سواد، کار ماست یا آرای باطله؟ رابعاً؛ همین هم نشان داد که در این نظام اجرای عدالت، بچه بسیجی و غیربسیجی نمی شناسد. اتفاقاً این حسن نظام ماست. خامساً؛ چونان دزدی که پز می داد در بازار کوفه که «علی» دست مرا بریده، من هم پز می دهم که منصوب رهبرم، نماینده سید علی در دستگاه قضا مرا نقد کرد. حتی تنبیه کرد. منصوب رهبرم هر کسی را نقد و تنبیه نمی کند. سادساً؛ سران کفر و فتنه خوابش را ببینند که لحظه ای اجازه دهیم شان سوءاستفاده کنند. از اختلافات درون خانوادگی ما. این نوشته دقیقاً به کوری چشم ایشان نوشته شده است.

۶- جمله ای هست از شهید آوینی که؛ «در جمهوری اسلامی آزادی برای همه هست الا حزب اللهی ها». این جمله هم بیانگر حسن نظام ماست. بچه حزب اللهی در این نظام بیشتر به تکلیف خود فکر می کند تا به حقوق خود که ما مجنون لیلای جمهوری اسلامی، عاشق ولایت فقیه هستیم. ما خود این را خواسته ایم که سختی های نظام را ما به تن و جان بخریم و از مواهب آن از همه بی بهره تر باشیم. آزادی برای دیگران، آزادگی برای ما. این را ما خود خواسته ایم. ما در نظامی که خامنه ای علمدار آن است، دوست داریم شان عملگی داشته باشیم؛ ولو مهندس و دکتر و نویسنده و پژوهشگر باشیم.

۷- این را هم بگویم؛ اگر ما اصولگرایان دعوایی با هم داریم اغلب از برای خدمت بیشتر است. احمدی نژاد با کار شبانه روز و طاقت فرسا حتی اگر بخواهد بگوید؛ من از قالیباف و علی لاریجانی بیشتر کار می کنم، همین را هم عشق است! و قالیباف اگر با تونل توحید با پل زیبای جوادیه می خواهد بگوید؛ من در خدمت رسانی رقیب احمدی نژادم، این هم دمش گرم! و علی لاریجانی هم اگر می خواهد بگوید؛ مجلس با قوانینی که تصویب می کند راه را برای خدمت رسانی دولت هموار می کند، از ایشان هم ممنونیم! دودی جز سود ندارد این دعوا اگر به قصد خدمت باشد که اغلب چنین است. دست همه مدیران خدوم اصولگرا را از همین جا می بوسم. این وسط دعوای زشت، دعوای اصلاح طلبان بود در عصر حاکمیت دوم خردادی ها که خودشان اغلب از فرط بی تقوایی، نمی گذاشتند خودشان کار کنند!

¤ ¤ ¤

دور و دراز شد این یادداشت. تمامش کنم به تصحیح خطایی در همین نوشتار. چند باری سفارشی متنی، جمله ای، چیزی نوشته ام! اعتراف می کنم! باری در «شیرودمحله» مادر شهید شیرودی به من گفت به خامنه ای بنویس؛ «در نماز شب هایی که روی صندلی می خوانم، در قنوت دعا می کنم خامنه ای را که این بیرق را با دست جانبازش برساند به دست مهدی فاطمه». دگربار مادر همین شهیدان افراسیابی به من گفت برای «آقا» بنویس؛ «متأسفم که بیش از این تعداد نشد برای راه ولایت فقیه شهید بدهم.» باری در بهشت زهرای تهران پدر شهید سعید شاهدی به من گفت بنویس؛ «روز و شب سران فتنه را نفرین می کنم که اینچنین فتنه آفرینی می کنند.» باری دگر در فریدون کنار مادر ۴ شهید که همسرشان هم به شهادت رسیده اند، مادر شهیدان یزدان خواه، گفت: بنویس؛ «مردتر از جوانمردان ایستاده ایم. خامنه ای این را بداند.» آری! سفارشی نویسی های ما هم حکومتی است، تا وقتی حاکم «علی» است اما نمی دانم ز چه رو همین عاشورایی که گذشت برادر شهیدی در مقتل الشهدای فکه که از دیار زنجان بود، ظهر عاشورا به من گفت: می توانی از قول من یک جمله خطاب به خامنه ای در روزنامه ای، جایی بنویسی؟ گفتم: چه بنویسم: گفت: بنویس؛ «ای شمع حرم خانه، قوربانین اولوم عباس، جان لار سنه پروانه، قوربانین اولوم عباس».
کیهان/ چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹

***
۹ دی را ۹ دی را ۹ دی را…
یکم:
روزگاری ۲ تن از همین چند نفر سران فتنه (در اینجا منظور از «نفر» واحد شمارش شتر نیست!) یکی سکاندار قوه مجریه بود و دیگری، روی صندلی جگری آن روزهای مجلس تکیه داده بود و هنوز اندیشمند فارین پالیسی نشده بود؛ به این دلیل که از ۴ نفر، پنجم شده!
القصه! آنها با رای مردم تکیه بر این پست‌ها زده بودند اما همین که پست شدند و فتنه کردند، مردم دست رد بر سینه‌شان زدند. از روز ۲۲ خرداد ۸۸ بگیر تا روز ۲۲ بهمن سال ۸۰ و اشک و در این ۸ ماه تاریخی، بی‌شک یوم‌الله، «۹ دی» بود که مردم لعن و نفرین فرستادند بانیان فتنه را. آنچه در این میان ستودنی است، بصیرت ملت است که با کسی عهد دائم نبسته و به کسی چک سفید نداده است. ملتی که از قوم حجاز بهتر است، روزی در بازی‌دراز و دگر روز در ۸ ماه دفاع مقدس، جز با «علی» عهد اخوت نبست. پس تا حاکم، «علی» است و تا رهبر «حضرت سیدعلی» است، بصیرت ما هم حکومتی است.
دوم:
دیروز در راه بهشت‌زهرا گذرم به «پل جوادیه» افتاد. آنقدر زیبا بود که ستودم همت شهرداری تهران را. از همین جا بوسه می‌زنم همت مدیران شهری را بابت احداث پل جوادیه که از ترافیک این بخش جنوب شهر تا حد بالایی گره‌گشایی می‌کند. حاشیه پل اما پرچم‌های سیاه ماه محرم به نشانه عزا چشم‌نواز بود. فقط اینکه اگر آرم شهرداری را مقداری کوچک‌تر هم روی این بیرق‌های مشکی نصب می‌کردند، باورم هست، باز هم مردم ملتفت می‌شدند که این نشانه‌های عزا، کار شهرداری است و نه هیچ ارگان و نهاد دیگری.
سوم:
هنوز روی پل جوادیه بودم که روشن کردم رادیوی ابوقراضه کارواش نرفته‌ام را. صدای گزارشگر می‌آمد و مردمی که راضی بودند از نخستین روز طرح هدفمندی یارانه‌ها. تک و توکی هم اگر گله بود، به راحتی قابل حل می‌نمود. نکته اصلی اینجا بود که مردم، عزم جزم دولت را برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور می‌ستودند. من نیز از همین جا بوسه می‌زنم دست دولتمردان خدوم دولت عدالت‌محور را. فقط کاش این عزل‌و‌نصب‌های بی‌هنگام، بی‌هنگام نمی‌بود تا شیرینی کام ملت را از این هم بیشتر می‌کرد.
چهارم:
اندکی بعد از پل جوادیه به قصد خرید روزنامه‌ای توقفی کوتاه کردم جلوی دکه‌ای و فهمیدم که علی لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، تماس تلفنی خود با مهندس موسوی را تکذیب کرده‌اند. تا همین حد هم جای شکر و تشکر از ایشان هست اما کاش این تکذیبیه در همان روزهای فتنه اعلام می‌شد. کاش!
پنجم:
شبا هنگام از طریق رسانه‌ ملی فهمیدم که ریاست محترم دستگاه قضا، با ارعاب‌کنندگان با سلاح سرد قصد برخورد جدی دارند، آن هم در حد اعدام! سپاس گفتم خدا را و بیش از پیش مطمئن شدم و دلم گرم شد، حالا که دستگاه قضا با سلاح‌ سردی‌ها می‌خواهد به عدالت، حق ایشان را کف دستشان‌ بگذارد، لابد با عاملان و آمران فتنه ۸۸ هم برخوردی سخت و خشن خواهد داشت.
همان پنجم:
منازعه و اختلافی میان اصولگرایان اگر هست، ای خوشا «رقابت برای خدمت» باشد که اغلب چنین است. ما خوشحالیم که سران اصولگرا دعوایشان سر خدمت به ملت است، نه مثل کارگزاران و مشارکت برای چاپیدن ملت. ما خوشحالیم که سران اصولگرا می‌خواهند روی همدیگر را کم کنند که کجای کاری، من بیشتر از تو خدمت می‌کنم. ما در اینجا کاری با نیت این برادران نداریم، سود این خدمت به جیب ملت می‌رود یعنی در حساب جمهوری اسلامی واریز می‌شود.
ششم:
همان شب قبل از خواب و در خلوتی با خودم دیدم لازم است عذری بخواهم از ریاست محترم قوه قضائیه. معذرتخواهی از آن رو که ۲ باری از طریق جراید و نیز رسانه ملی باخبر شدم، خود و وبلاگم «قطعه ۲۶» وقت شریف و البته ضیق جناب آملی‌لاریجانی را در ۲ سخنرانی مجزا گرفته‌ایم. این حقیر کوچک از حضرت قاضی‌القضات بابت این تصدیع اوقات، پوزش می‌طلبم.
هفتم:
مدتی است که «روزخند» ننوشته‌ام و دستی به طنز نبرده‌ام.
هشتم:
هم الان ۱۰ روزی است که وبلاگم «قطعه ۲۶» فیلتر شده و چند روزی است که از فیلتر شدن وبلاگ تعدادی دیگر از همسنگرانم می‌گذرد. خاک، عمرا سرد باشد که ما هنوز داغداریم!
نهم:
این همه که گفتم مهم بود اما اهم این است؛ ۹ دی نزدیک است، خواهرم، برادرم، ۹ دی را، ۹ دی را، ۹ دی را…
روزنامه وطن امروز/ ۳۰ آذر ۱۳۸۹
این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. امین می‌گوید:

    سلام برادرم
    ناراحت نباش مگر یادت رفته که امام حسین (ع) به حکم قاضی القضات کوفه جناب حضرت آیت الله شریح بن حارث کندى ، محارب و خارجی خوانده شد و بواسطه این حکم شهید شد حالا فوقش حکم تو را کسی داده که احتمالا با دکترای دانشگاه آزاد و تحت الحمایگی جاسبی و مرتضوی به دستگاه قضا وارد شده ، برادرم من درکت میکنم اگر بازپرس پیشانی تو را ببوسد و بگوید که تو بیگناهی ولی من زن وبچه دارم واگر تورا مجرم ندانم به ناکجا آباد تبعید میشوم و آن موقع به پرچم روی میزش ( پرچم جمهوری اسلامی و نه پرچم دارالظلم ) نگاه کن و به عکس امام و سیدنا القائد بالای سرش آن وقت ان شاء الله تحمل این ظلم بر تو آسانتر خواهد بود ، نمیگویم بدان وبلکه میگویم که تو خود بهتر از من میدانی که حضرت آقا از دست اینها چه میکشد پس تحمل کن و صبور باش . وفقکم الله
    و سخنی هم با دیگران:
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که شهادتین میگوئید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که نماز میخوانید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که رکوع و سجود میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که در مورد اسلام صحبت میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که مثل مولایتان یزید برای امام حسین عزاداری میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که دل امام زمان را خون میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که در مورد امام وانقلاب صحبت میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که منافقانه از ولایت فقیه صحبت و دفاع میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که در حضور سیدنا القائد حاضر میشوید و ایشان مجبوراست شما را تحمل کند
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که مثل چی دروغ میگوئید و از عملکرد خود دفاع میکنید
    غضب خدا بر شما منافقان در تمام لحظات شب و روز وماه وسال
    غضب خدا بر شما منافقان در طول تاریخ
    غضب خدا بر شما منافقان آن زمانی که در محکه عدل الهی حاضر میشوید
    غضب خدا بر شما منافقان فقط و فقط و فقط از آن جهت که منافقید و از کفار بدتر وگرنه هر انسان غیر معصومی خطا میکند
    کسر الله اعناقکم و دمر الله بیوتکم و قطع الله دابرکم

  2. شمال شرقی دروازه دولاب می‌گوید:

    ایوالله . ایوالله . ایوالله.

    عجب عکس گردن کلفتی داری .

  3. سارا می‌گوید:

    سلام قولا من رب رحیم
    خدا قوت داداش حسین بچه بسیجی ها
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست….

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  4. رضا می‌گوید:

    کار روزگار به کجا رسیده که وبلاگ قطعه ۲۶ رو فیلتر می کنن … !

  5. سارا می‌گوید:

    امام علی (ع) :
    هر که به جایگاههای نامناسب رود متهم شود.
    قوه قضائیه بفرمایید کدوم جایگاه نامناسب بوده که این طور داداش حسین بچه بسیجی ها رومتهم می کنید؟
    بیت رهبری … مکه … قطعه ۲۶ بهشت زهرا …مسجد ارک …
    شما با این کارتون دقیقا مصداق این کلام امام صادق (ع) هستید که :
    عمل کننده بی بصیرت مانند رونده به بیراهه است و شتابش در رفتن جز بر دوری او از مقصد نیفزاید.
    و بنده بنا به وظیفه ام مطابق کلام حضرت عیسی (هر که بتواند ستمکاری را از ستم منصرف کند و چنین نکندخود نیز چون همان ستمگر است ) شما رو از این ظلم بر حذر میدارم و به شما نصیحت می کنم به جای سنگ اندازی جلوی پای افسران جوان به وظایفتون عمل کنید و مجرمین اصلی رو محاکمه کنید .
    حق با امامم خامنه ای است که گاهی سنگ را می بندند و سگ را باز میگذارند.
    امام خامنه ای (روحی فدا):
    اشکالى که ما همواره به بخش‏هاى فرهنگى داشته‏ایم، این بوده که به نقشِ خودشان به عنوان یک دولت اسلامى در صحنه‏ى کارزار فکرى درست عمل نمى‏کنند. کارزار فکرى باید باشد؛ منتها کارزار فکرى عملاً به این شکل درنیاید که ما به قول سعدى، سگ را بگشاییم و سنگ را ببندیم؛ حربه را از دست اهل حق و اهل آن فکرى که حق مى‏دانیم، بگیریم؛ اما دست اهل باطل را باز بگذاریم که هر بلایى مى‏خواهند، سر جوانهاى ما بیاورند؛ نه، او حرف بزند، شما هم حرف بزنید و در جامعه فکر تزریق کنید. ما به تجربه دریافته‏ایم که آن‏جایى‏که سخن حق با منطق و آرایش لازمِ خودش به میدان مى‏آید، هیچ سخنى در مقابل آن تاب پهلو زدن و مقاومت کردن نخواهد داشت.

  6. khatshekan می‌گوید:

    سلام حاجی
    خوشحالم که دوباره قطعه رو سر پا می بینم.
    سربلند باشی
    یا حق

  7. گمنام می‌گوید:

    سلام آقا حسین
    دیروز چندین بار با دامنه آی آر و دات کام سعی کردم وارد سایت شوم که نتوانستم حتی با دوستی از استان مجاور هم صحبت کردم که چک کنند ببیند آنجا سایت بالا می آید یا خیر؟
    مانده بودم مشکل از قوه قضاییه و مخابرات است یا هکرین آشوب طلب. دیشب را حسابی اذیت شدم و به فکر بودم که خدا کند از سایتتان بکاپ داشته باشین.
    امروز که سایت بالا آمد خیلی خوشحال شدم اما وقتی متن شما را خواندم غصه ام دوچندان شد. این که مدیر عامل پتروشیمی ایلام ۱۰۰ میلیارد تومان ناقابل اختلاس می کند و دوستان و شریکانش همچنان بر مسندهای خود مانده اند درد امروز نیست. این درد از دوران آقای هاشمی به یادگار مانده است و هر روز بهتر از دیروز!
    اینکه حامی ولایت باید دادگاهی شود و میکروبهای سیاسی بیانیه بدهند بر ضد ولایت و به ریش دستگاه قضا بخندند جای گریه دارد هم برای مجتهد راس خیمه عدالت و هم برای هر عدالت خواه ولایت پذیری.
    حسین جان!
    به حسینی که این شبها عزادارش هستیم عدالت مرد عدالت می خواهد.
    علی می خواهد و شمشیر بران و تازیانه گردان. بی ادبان باید ادب شوند اما چه شده که یاران ولایت به تازیانه ادب سپرده می شوند حکایت غریبی است.
    نه که حکومتمان اسلامی نباشد. نه! حکومتی که سیدعلی بر مسندش باشد عین حکومت علی است منتها مردان علی نیستند. سلمان و مقداد نیستند. میثم ها به دار رفته اند و یا در پای دار ایستاده اند. وقتی سرداران واقعی جنگ خانه نشین می شوند به جرم برخورد با عده ای خار و خاشاک همین می شود که می بینید.
    بله دستگاه قضا به جای برخورد با هتاکان به به حریم ولایت و فقاهت، به فکر انتقام از حامی ولایت افتاده است.
    آخرالزمان است دیگر! چه میشود کرد؟!!

  8. محسن شمسی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی، دلم به حال شما، دلم به حال خودم، دلم به حال امام خامنه ای و دلم برای انقلاب خمینی سوخت. حتی دلم به حال میرحسین موسوی هم می سوزد که هرچه دست و پا می زند که بگیرندش کسی کاری به کارش ندارد، اما دلم برای عفت مرعشی که می خواهد به کشور غریب انگلیس برود نمی سوزد، آخر او آنجا غریب نیست، پسرش و دوستان پسرش آنجا بازاری راه انداخته اند که از آتش جهنم گرمتر است و البته برای پوست کلفت هایی مثل آنها که در مقابل خدا ایستاده اند معتدل تر، و باز دلم سوخت برای شهید اکبر قدیانی، به او گفتم چرا فرزند خوبی تقدیم انقلاب نکردی؟ چرا به بچه ات یاد دادی به دنبال خامنه ای بدود؟ چرا نفس تو و روح تو عدالت را جستجو می کرد و پسرت چرا راه تو را ادامه می دهد؟ گفتم شهید اکبر قدیانی شرمنده باش که نوشته های پسرت شده بر علیه جمهوری اسلامی و مهندس میرحسین موسوی هنوز منافقان زمانمان را مردان خداجو می نامد، نمی دانم شاید حسین قدیانی کافر است و شاید هم منافق، شاید در جمهوری اسلامی امام خامنه ای باید برود در مسجد و نمازش را بخواند تا برادر رییس قوه ی قضاییه بیاید و سیاست را بچرخاند و آن وقت چقدر قیمت چفیه گران می شود آن روز، آخر می دانی کی یک چیزی خیلی با ارزش می شود؟ وقتی که یک سیاست مدار یک بار و نه هر بار و همیشه از یک مد لباس استفاده کند، چفیه ارزان است تا وقتی بر گردن خامنه ای است و چه گران می شود اگر علی لاریجانی بندازدش دور گردنش، آن وقت دیگر احتمالا موسوی هم با علی لاریجانی تماس می گیرد و برای جبران آن تماس تلفنی و تبریک پیروزی اش متقابلا پیروزی او را تبریک بگوید و آن وقت رییس قوه ی قضا هم شاید بیست و پنج سال حکمش تمدید شود و شاید نه، شاید رییس قوه ی قضاییه مجبور باشد امامه اش را بیندازد آن ور آب ها تا نکند اعدامش کنند به بهانه ی مسلمانی.
    و باز امروز خامنه ای چقدر تنهاست، می دانی چرا فیلترت می کنند حاج حسین قدیانی؟ تا یادت باشد که تو غلط می کنی اهل کوفه نیستی تا علی تنها نماند، تو غلط می کنی سید علی را تنها نمی گذاری، تو غلط می کنی کوفه ای نیستی، تو غلط می کنی گیر می دهی به عفت مرعشی و چه شیرین است پسته های باغ آن غپ غپ باد کرده، حسین قدیانی تو غلط می کنی گیر می دهی به پسته های باغ فلانی، مگر تو نمی دانی اگر صادرات پسته متوقف شود ذخیره ی ارزی جیب آقازاده ی لندن نشین ته می کشد و بیت هاشمی اقتصادش ورشکسته می شود، نمی دانی اگر برنامه ی چندم توسعه ی خانواده ی آقازاده ها روی زمین بماند اقتصاد آقازاده ها لنگ می زند و آن وقت اگر فلان آقازاده آدامس… بخورد وای به حال ما که آدامس پرستو هم می شود آرزویی برای خوابیدنمان.

  9. آیه می‌گوید:

    امروز دوشنبه
    سلام بر “بابااکبر”

  10. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
    اینجا کربلا است صدای ما را از علقمه می شنوید.
    .
    .
    اول. خیلی خوشحالم که قطعه رفع فیلتر شد.
    دوم. هنوز هم قاضی شریح ها فتوای فتنه می دهتد…

  11. طاهره فتاحی می‌گوید:

    دیروز چقدر سخت گذشت.
    همین موقع ها بود که قطعه را باز کردم اما باز نشد.
    اول فکر کردم از آن انشکالات فنی دارد ولی بعد متوجه شدم که فن “بعضی ها” مشکل دارد…

  12. گلادیاتور می‌گوید:

    الله اکبر
    واقعا باید امشب بریم بیت رهبری که خانه ماست ؟ یا نباید بگذاریم حضرت ماه بفهمد این بی بصیرتی را ؟! خدایا کمک کن با آبرو تمام شود موضوع . بچه ها ، همه آماده باشید برای عاشورا . حواس ها پرت نشه . داداش حسین هم آسوده باش . ریشت رو هم نمی تونن بگیرن 🙂

  13. سید رضا می‌گوید:

    اشک و آه …

  14. ن.خ می‌گوید:

    سلام داداش
    سرت سلامت
    ما همه هستیم.همه وبلاگ ها رو قطعه ۲۶ می کنیم.

  15. حاج احمد می‌گوید:

    سلام خدمت همه بچه بیسجی ها
    تا آزادی وبلاگ داداش حسین همه هر جوری می توانید متن هایش را انتشار دهید هر جوری می توانید اعتراض کنید اگر فایده نکرد یک روز جلوی دادگستری تجمع می کنیم

    یا حق

  16. takay313 می‌گوید:

    سلام داداش حسین همه ی بچه های ارزشی با قلموشون(سلاحشون)پشت سرتن و اونهای که می خواهند سر بهتنت باشه هم هیچ قلطی نمی کنند.یا شش ماه ی کربلا

  17. چترباز می‌گوید:

    کسی که صدایش حق باشد
    چه در قله کوه
    چه در قعر چاه
    صدایش به عالمیان میرسد

    حاج حسین پشتت هستیم
    یا علی

  18. آقای قدیانی عروسک های فتنه باز روزی نزدیک به دست انقلابیون جوانان امروز (بسیجیان) به هلاکت می رسند.

    عروسک های فتنه باز باید نابود شوند….

    اگر حضرت ماه رخصت دهند. کاری کنیم که انگار عروسکی نبوده.

    یا الله…

  19. یک ستاره حضرت ماه می‌گوید:

    دوستان موافقید برای تبرئه حسین قدیانی، این افسر پر تلاش جنگ نرم، دل نوشته دانشجویی تنظیم و امضاء کنیم و برای سایت حضرت آقا بفرستیم؟
    لطفا اگر موافقید، راه کار عملی، پیشنهاد بدید و در دیگر وبلاگهای ارزشی هم این کامنت را بگذارید.

  20. hastor می‌گوید:

    فقط منتظر لب تر کردن سید علی هستیم…………………..همین

  21. احسان مطهری می‌گوید:

    حسین جان وقتی طلبه سیرجانی به خاطر اعتراض به زمین خواری محاکمه می شود، تو هم به خاطر اعتراض به زمان خواری باید محاکمه شود، فکر کردی فقط بابات باید خون بدهد، اگر ادعا کنی پسر شهیدی که تو هم باید هزینه بدهی.
    و چه سعادتی است که دستگاهی به خاطر دفاع از “آقا” محاکمه ات کند.
    ابوذر را که تبعید کردند “آقا” بدرقه اش کرد، “آقا”ی ما هم حتما دعایت می کند.

  22. سربند یا چفیه ... می‌گوید:

    حاجی خیلی مخلصیم
    سلام
    عزاداری ها قبول
    داداش حسین غمت نباشه که انشالله حزب الله غالبه
    sar-band.ir هم فیلتر شده
    ما هستیم تا آخرش تا عاشورا و تا خود قتلگاه
    کیه که بیاد سر از تن ما جدا کنه ؟
    آهای فیلترینگ وبلاگ داداش حسین رو فیلتر کردی
    دلشو که نمی تونی فیلتر کنی

  23. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    خدا رو شکر که مشکل فعلا حل شده
    ولی دستگاه قضا باید بدونه زخمی رو که به دل ما زد با هیچ چیزی نمی تونه جبران کنه
    مخصوصا که آینده و دوئل هم فیلتر شدند
    خدا باعث و بانی این کار رو به راه راست هدایت کنه

  24. چوب خدا می‌گوید:

    تا حاکم “علی” است این فقط راهپیمایی های ما نیست که حکومتی است. زندان رفتن ما هم حکومتی است.

  25. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۳:۴۵

    تعداد افراد آنلاین: ۲۳ نفر

    ماشالله حزب الله.

    داداش حسین بسیجیها فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.
    نوکرتیم تا ابد.
    داداش دوستت داریم
    همه دوستت داریم…..

  26. فطرس ملک می‌گوید:

    واااااااااااااای خدای من
    خدارو شکر

  27. سیده ازفرانسه می‌گوید:

    سلام چشم ما روشن خوش آمدید

  28. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز
    بابای ماست خامنه ای

  29. فطرس ملک می‌گوید:

    قدر شمارو میدونیم

    یه دنیا

  30. علی می‌گوید:

    اجرکم عندالله

  31. گلادیاتور می‌گوید:

    سلام سید احمد عزیز
    الان وظیفه سنگینی رو دوش شماست
    جریان میثم رو هم پیگیر شو
    اگه لازمه از طرق همین سایت یا اون فیلتر شده هه ، اطلاع رسانی کن
    حسین کجاست الان ؟ میثم چی ؟ راستی ، این موضوع باعث نشه عاشورا رو فراموش کنیم … اطلاع رسانی واسه پتک های ما برای روز عاشورا رو انجام بدیم همه با هم … سید جان ، اطلاع بده به همه ماها هر چی که فهمیدی … یا حق

  32. بهشت می‌گوید:

    سلام
    قطعه رو با فیلتر شکن باز کردن هم صفایی داره ها.

    تو رو خدا عکس بالای متنو عوض کنید دلمون گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. چوب خدا می‌گوید:

    چشمت روشن سید احمد

  34. امیر تقی زاده می‌گوید:

    سلام
    با ” تربیون دادگاه مردمی سران فتنه فیلتر شد !!! ” بروزم !
    خسته نباشید
    باتشکر
    amir215.persianblog.ir

  35. الهدی می‌گوید:

    واقعا برای شان متاسفم!!

    البته با این اوصاف بعید هم نبود.از خیلی وقت پیش باید منتظر می بودیم.

  36. komeil می‌گوید:

    سلام
    خبر بازداشتت شیرین بود ،کاش شروعی باشه بر پایان این دوگانگی
    ان شا ا…

  37. محمد می‌گوید:

    هر چند وبلاگ شما فیلتر شد ولی کن ما که نمرده ایم با اجازه شما مطالبتان را در فضای مجازی پخش می کنیم تا ببینیم چه کسی می تواند جلوی استکبار ستیزی ما را بگیرد

  38. پارسا می‌گوید:

    این جا قطعه ای از بهشت است
    خدا را شکر که باز هم ما را وارد بهشت کرد

  39. چترباز می‌گوید:

    قطعه ۲۶ را ماست مالی نکنید
    این موضوعیه که با آن به روزم
    به دلیل اعتراض به فیلتر شدن قطعه ۲۶

    تقدیم به حاج حسین قدیانی

  40. فطرس ملک می‌گوید:

    به به

    از تقریبا یک ساعت پیش که سایت رفع فیلتر شد بازدید ۱۱۷۵ است

    ماشاءالله حزب الله

  41. علی می‌گوید:

    درود بر تمام بسیجیان ۸ ماه فتنه سبز و مرگ بر تمامی فتنه گران و تمامی کسانی که با کار هایشان آنها را حمایت کردند و درود بر مردمی که از شروع این فتنه از قوه قضاییه نوکر فتنه در خواست مجازات فتنه گران و بی بصیرتان را کردند و درود بر شما برادران و خواهران قطعه ۲۶

  42. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    سلام داداش حسین
    حیف که محرم الحرام است و الا تبریک می گفتم.
    قدرتان را می دانیم. یاعلی. اللهم وفقنا فی نصرت دیننا و قائدنا

  43. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    یک تبریک و یک خسته نباشید ویژه به آقا سیداحمد. خدا شما و همه ستاره ها را حفظ کناد. التماس دعا

  44. حسن خواجه روشنایی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی. هر چند به نظر من شما قدری تند رفتید (که میدانم نظر شما چیز دیگریست و البته محترم) اما کار قوه قضایه محکوم است

  45. سلام

    ما بسیجی ها مثل کوه پشتوانه داداش حسینیم!

  46. میلاد می‌گوید:

    درود و درود و درود و درود بر مردی کو تویی
    اقامه کردی فریضه ستیز با منافقین را ای ماه پاره آسمان عشاق خامنه ای

    بخدا اگر هزار بار بازداشت و زندانی و فیلتر بشوی، از هزارتوی همه موانع خواهم آمد و ابراز ارادت خواهم کرد به بلند بالای قلم عاشوراییت

    اگر همه روی برگرداندند، بدان که گروهی همیشه و همیشه چشم انتظار دست نوشته های دغدغه مند و ولایت مدارت هستند

  47. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سلام بر حسین*
    الله اکبر

  48. مریم می‌گوید:

    اول سلام .. یا الله … خداوند را شاکرم که رفع مشکل شد برای شما .. اما حیف که وبلاگهای دیگه مسدود شدند .. برای آنها هم تلاش میکنیم و دعا

  49. مریم می‌گوید:

    خوشحالی زود گذر من از دیدن وبلاگ قطعه ۲۶ با خبر فیلتر شدن دیگر وبلاگها به دردی دیگر کشید …حیف و صد حیف که اینجور به جان وبلاگهای ارزشی افتاده اند … البته من از خارج از ایران وبلاگ آینده از آن حزب الله را میتوانم داشته باشم .. اما وبلاگ عکاس مسلمان کاملا مسدود شده …همیشه باید مبارزه کرد …ما اماده ایم

  50. هیئت گرافیک می‌گوید:

    زندان خوش بگذره. دست مارو هم بگیر. برا ما هم یه جا باز کن. نمی دونم اوین میخوای بری یا نه ولی هر کجا رفتی خدا پشت و پناهت باشه.
    یا علی سید علی

  51. رحیل می‌گوید:

    السلام علی الباکین علی الحسین…

  52. رحیل می‌گوید:

    ای ول ای ول داداش حسین و ای ول….
    ما همه حسین قدیانی هستیم.

  53. پدرام می‌گوید:

    داداش حسین
    به تقدس وبلاگت قسم می خوریم که هر کدوممون یک داداش حسین می شیم.
    فضای سایبری پر خواهد شد از قطعه ۲۶
    تا به همه ثابت بشه که فدایی داری.

    همه دوستت داریم

  54. گلادیاتور می‌گوید:

    در جواب اشتباه جدید دستگاه بی کفایت قضا :
    باز خوانی پرونده محمد موسوی خوئینی ها توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی

    http://www.irdc.ir/fa/special/8458585/default.aspx

    —–
    و به زودی بررسی پرونده ارتباطات فامیلی در دستگاه قضا منتشر خواهد شد …

  55. سعید می‌گوید:

    صبر و حلم و رافت و مصلحت اندیشی های دوستان و همراهان ما فعلا نصیب غیرخودی ها میشود.

    حسین قدیانی ما، عزیز دل ما، کسی که نصاب قلم ولایتی را بالا برد، کسی که سوت و کور کرد عالم بی انگیزگی های ما را، کسی که چراغ راهنمای ما به سمت ولی امرمان بود در مه آلود فتنه، از «صبر» و «حلم» و «اکتفای به تذکر» و «تعیین فرجه» و «اتمام حجت» دوستان ما محروم ماند.

    البته آنها که دل در گرو خامنه ای دارند، از دوستان و خودی های نظام دلگیر نمیشوند.

    دل ما دریایی تر است از این گرفت و گیر ها.

    یاد وحید جلیلی بخیر وقتی میگفت: باید بعد از ۳۰ سال، دیگر توفع داشته باشیم که در مجلس جمهوری اسلامی برای حقوق آمر به معروف و ناهی از منکر لایحه یا طرحی به بحث گذاشته شود تا بسیجی ها و دغدغه دارها این اندازه غریب نباشند…

    حالا میبینیم که فقدان قانون حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر در فضای سایبر چطور سالار قلم ما را در کنار مخالفین نظام به فیلترینگ مبتلا میکند.

    ما نمیگوییم چون عاشق خامنه ای هستیم با ما برخورد قانونی نکنند، ما میگوییم اندکی و فقط اندکی از هاضمه ای که برای برخورد قانونی با مخالفان آقا به کار می افتد و اندکی از فرجه ای که برای صلاح و مشورت به آنها داده میشود به حزب الله هم داده شود.

    ما نمیخواهیم تریبون اصلی هجوم به منافقین باشیم، این خواسته اول ما نیست، خواسته اول ما این است که حضرات آقایان مسیولین با موضع گیری های به موقع شان بازار هجوم های ما را کساد کنند، ولی وقتی ساکت میمانند تا آقای ما با فراعنه مقایسه شود، چه جای سکوت داریم؟ موضع بگیرند تا نیازی نباشد ما افراد غیر مسیول وارد داستان شویم.

    سلام و درود خدا بر حسین قدیانی و دست و بازو و قلمش

  56. کعبه عشق می‌گوید:

    سلام حاج حسین آقا زیارت قبول موفق باشید التماس دعا کی میخواد مالک های اقا رو دستگیر کنه شما که تا اخرش ایستاده اید ما هم از مالک های اقا درس می گیریم

    ایشالا موفق باشید همه جوره همایتت می کنیم

    تا بعد یاعلی مدد

  57. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلامی پیروزمندانه

    خیلی خوشحالم از اینکه دوباره موفق به اومدن تو قطعه مقدس هستیم

    برا موفقیت همیشگی داداش حسین

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  58. خادم الشهدا می‌گوید:

    از فرط خوشحالی نفسم بند اومده

    هزاران بار خدا را شکر

    به امید بازگشت هرچه زودتر سایت و وبلاگ ارزشی همه دوستان
    خصوصا

    سایت ارزشی

    آینده از آن حزب الله(۲۴ تیر)

  59. سرباز جان برکف می‌گوید:

    سلام علیکم
    می خواستم فقط بگویم خدا قوت سردار
    خدا حفظتان کند
    یا علی
    http://hojjatemovajah.mihanblog.com

  60. آبجی زهرا می‌گوید:

    آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون.
    قدیانـــــــــــــــــــــــــــــــی دات آی آر.

  61. م.رضوی می‌گوید:

    سلام
    درست می بینم؟ اینجا قطعه ست؟!

  62. وحید می‌گوید:

    حاج حسین ما باهاتیم تا آخرش.
    “بابای ماست خامنه ای”

  63. غریب می‌گوید:

    سلام

    یا علی مددی…

  64. ناصری می‌گوید:

    اولا با سلام
    وخسته نباشی
    احسن به بصیرت تان واقعا دل شیر داری که از زالو صفتان نمی ترسی
    باید گفت که افسر شجاع بلکه بالاتر از افسران شجاع هستی آفرین بر شما درود خدا بر شما حرف دل ما را زدی
    باید اینه را از خواب زدگی بیدارکرد

  65. یه انسان می‌گوید:

    حسین جان دیدی که مجبورمون کردن حرف دلمون رو با فیلتر شکن آمریکایی بشنویم.
    یا سید علی جانم به فدایت تو چه می کشی از دست …

  66. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام داداش حسین این روز روز های غم است با قیلتر شدن وبلاگهای ارزشی بر داغهای ما افزوده میشود دیروز بلاتگفا انروز …

  67. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام داداش حسین این روز روز های غم است با قیلتر شدن وبلاگهای ارزشی بر داغهای ما افزوده میشود دیروز بلاتگفا امروز …

  68. سامان می‌گوید:

    ما به غیر از تاسف خوردن هر کار دیگری لازم باشد برای تو و قلم سرخت انجام خواهیم داد. به امید روزی که قانوننمان و قانونگزارانمان مصداق نومن ببعض و نکفر ببعض آنهم به نفع دشمنان نباشند.

  69. غریب می‌گوید:

    اول ایا؟
    سلام بر حسین

    خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

    بترکه چشم هر چی مصلحت اندیش نه نه نه من دیگه نمیگم مصلحت اندیش بترکه بینی هرچی ترسو.

    قلدری هاشون برا بسیجی ها، بعدن اونوقت پیش اقازاده اشوبگر پشه میشن.

    چی میشه کرد

    یا علی مددی…

  70. روح الله مهدوی می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام حسین آقا

    بخاطر برخورد نسنجیده و بی بصیرت مسئول قضایی در مورد انتقادتون در وبلاگتون واقعا متاسف شدم .. امیدوارم با انتقاد گسترده ای که جریان بچه های مدافع انقلاب اسلامی از نحوه فیلترینگ کردن و عدم تحمل انتقاد که در این سیستم نظارتی هست، کرده اند اینها متوجه اشتباهشون بشوند

  71. فقط خدا را داریم می‌گوید:

    مثل اینکه صلاح دونستید نظرات ما رو تایید نکنید.
    خیال بدی نیست.
    حتما لازم و خیره.
    سلام برسونید به حسین آقا.
    حزب الله تارنماهایش را که فیلتر میکنند، نظراتش را هم که به مصالحی تایید نمیکنند، تازه عاشق تر میشود.
    ما رایت الا جمیلا یعنی همین دیگر!

  72. خ.خ می‌گوید:

    سلام.برادرمهربان ودلسوزم.هیچ آشنایی باشمانداشتم اماازمصاحبه باوحیدیامین پورعزیزم باشماآشناشدم.
    متن دل نوشته های جگرسوز وجانگدازی راازشمابابت بستن وبلاگتان درصراط نیوزخواندم وبراستی متاثرشدم.حقا
    نویسنده چیره دستی هستید.مرحبابراینهمه استعداد!
    بایدحدس میزدم که پدیده وحیدیامین پورکه درفضای رسانه سیاسی اینچنین خوش درخشید،بایدهم،دوستان صاحب ذوق ومستعدی چون شماداشته باشد.
    درموردمشکل پیش آمده،صبورباشید که کائنات به حکم ازلی خداوندرحمان مسحور صابران است”والله مع الصابرین”
    هوای آقای یامین پورعزیز روهم داشته باش.یاعلی

  73. راجی می‌گوید:

    وقتی کروبی احمق می گه فیلتر شکن هست ما که دیگه مشکلی نداریم داش حسین

  74. راجی می‌گوید:

    افراد آنلاینو داشته باش . متن کیهانتو خوندم سردار . تو افسر نیستی با اجازه سید و مولامون علی شما دیگه سرداری!

  75. دانیال می‌گوید:

    خدا قوت ، ایستاده ایم همچو سرو

  76. علی می‌گوید:

    http://yaftan.blogfa.com
    عزیزان قوه قضائیه، لطفا ریشه امثال قدیانی ها را بخشکانید

    خدا قوت

  77. چوب خدا می‌گوید:

    آقایان فیلترچی!
    زمستان می رود و روسیاهیش به زغال می ماند!!

  78. ناشناس می‌گوید:

    واقعا در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها…….

    حرف دل همه ی ماست

    مرسی داداش حسین!

  79. عشقستان اسماعیل می‌گوید:

    سلام
    شب به خیر
    امروز دانشگاه یاد واره علی اکبر های خمینی بود
    یعنی پدرت
    و چه قدر غصه دار بودیم که خانه علی اکبر خامنه ای درش بسته است
    خدا را شکر که باز شد
    علی اکبر علی اکبر است و خامنه ای خمینی
    استوار باشی

  80. راستی امروز وبلاگ یکی از دوستان را که متولد ۷۰ است نیز به خاطر حمایت از شما فیلتر کردند
    این دوست خوبمان نسل چندم انقلاب است؟؟؟؟؟؟؟
    چند سال از آقایان دیر تر ….
    آدم یاد زیارت ناحیه حضرت صاحب می افتد
    اخ که چه قدر دلم می خواهد این روز ها بیاید و زیارت ناحیه بخواند
    ان شاء الله

  81. مریم می‌گوید:

    داداش حسین …
    سلام
    این مائیم ک بیشماریم
    ستاره های ممنون ک هستید (:

  82. مریم می‌گوید:

    ستاره ها ممنون ک هستین *

  83. پیام فضلی می‌گوید:

    # به خانه خوش آمدیم…

  84. فرید می‌گوید:

    چون تیغ به دست آری مردم نتوان کشت
    نزدیک خداوند بدی نیست فرامشت

    این تیغ نه از بهر ستمگاران کردند
    انگور نه از بهر نبیدست به چرخشت

    عیسی به رهی دید یکی کشته فتاده
    حیران شدو بگرفت به دندان سر انگشت

    گفتا که «کرا کشتی تا کشته شدی زار؟
    تا باز که او را بکشد آنکه تو را کشت؟»

    انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس
    تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت

  85. نقى می‌گوید:

    داداش حسین،ما بچه هاى ظهور بسیار نزدیک است را، نزدیک خود بدانید
    u313.ir

  86. mostafa می‌گوید:

    سلام نا مردن دیگه-نا مردددددددددددددد

  87. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    مثل اینکه اساسی فیلترتون کردن برای اینکه ۱۰ دقیقه است با قویترین فیلترشکن دارم سعی میکنم وارد بشم اما …
    خدا لعنت کنه کسانی رو که به اسم مصلحت دست به کارهای احمقانه میزنند . آدم نمی دونه از این وریها بکشه یا از اون وریهای لجن .
    خیلی زود آیینه ی این وبلاگ رو درست کنید تا ( کور شود هر آنکه نتواند دید ) مصداق پیدا کنه .
    منتظریم
    یاعلی

  88. صبا می‌گوید:

    یاحسین(ع) حاج حسین
    انگار تقدیر هر آنکه حسین نام دارد را با مظلومیت نوشته اند. اما خدا خود خونخواه مظلوم از پای ننشسته است

  89. مهدی می‌گوید:

    سالاری داش حسین

    دعا کن ازون زندانهایی که اینترنت پرسرعت داره بفرستنت. که خدای نکرده یه موقع حقوق بشر زیر سوال نره که فردا روزی خدای نکرده اسی سگ دست و علی قالپاق و ممد تپل برای حمایت از تو بیانه بدن 🙂

    تو زندان مقدس کشور انقلابی جمهوری اسلامی ایران هم باهاتیم

    یاحق

  90. م.رضوی می‌گوید:

    همسنگران معترض به فیلتر قطعه ۲۶
    ما بی شماریم!

    http://24tir.ir/150/comment-page-1/#comment-11998

    http://fardanevesht.mihanblog.com/post/81

    http://smaeil59.parsiblog.com/1833843.htm

    http://naboodgar88.mihanblog.com/post/55

    http://callme111.pelakfa.com/post-55358.html

    http://kangavar-nes.blogsky.com/1389/09/20/post-2559

    http://forasalkhair.parsiblog.com/1833990.htm

    http://pmbkosar.blogfa.com/post-102.aspx/

    http://lajman.blogsky.com/1389/09/21/post-30

    http://www.dastnevesht21.blogfa.com/post-35.aspx

    http://raznews.ir/fa/pages/?cid=16518

    http://choobekhoda.mihanblog.com/post/78

    http://www.khatshekan.org/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=46

    http://www.duelfa.com/1389/09/21/%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%b1-%d9%82%d9%88%d9%87-%d8%a8%db%8c-%d9%82%d9%88%d9%87/#comments

    http://partomehr.ir/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d9%85%d9%87-%d9%88-%d8%a7%d9%88%d9%86-%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9-%d8%b6%d8%b1/

    http://www.mahdi-salem.blogfa.com/post-27.aspx

    http://koshk.persianblog.ir/post/27

    http://naghdnews.ir/news-analytics/news-analytics/8608-ersali.html

    http://ma-bishomarim.persianblog.ir/post/22/

    http://arzian.pelakfa.com/post-55406.html

    http://bineshan.persianblog.ir/post/35/

    http://hezbollah313.blogfa.com/post-78.aspx

    http://harimemamnooe.blogfa.com/post-33.aspx

    http://inn.ir/newsdetail.aspx?id=62469

    http://talaghii.blogfa.com/post-49.aspx

    http://haj-hemmat.blogfa.com/post-64.aspx

    http://shiawallpapers.ir/?p=532#more-532

    http://antibc.persianblog.ir/post/1072/

    http://nahalnews.com/news/1389-09-21/news2146.aspx

    http://akkasemosalman.ir/1389/09/21/181/

    http://sayarehranj.parsiblog.com/1834299.htm

    http://ali-sabz.blogfa.com/post-73.aspx

    http://www.mabarcyberi.mihanblog.com/post/71

    http://parsapress.ir/component/content/article/1-n/8688-%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D9%87-26-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1.html

    http://tanzsiasi.blogfa.com/post_23.aspx

    http://fashnews.ir/archive/news/66-hot-news/7018-2010-12-12-12-16-52.html

    http://sahel69.blogfa.com/post-97.aspx

    http://irish.blogfa.com/post-40.aspx

    http://tanhasahmeman.blogfa.com/post-127.aspx

    http://vjihad.parsiblog.com/1834371.htm

    http://hamedtalebi.blogfa.com/post-364.aspx

    http://www.ababill.ir/1389/09/21/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D9%87-26/

    http://www.seratnews.ir/fa/pages/?cid=14134

    http://bishomar.ir/view/post:686424

    http://abjizahra.persianblog.ir/post/16

    http://sahel69.blogfa.com/post-97.aspx

    http://ammarname.ir

    http://amirihosain.blogfa.com/post-241.aspx

    http://bayanche.ir/?p=623&cpage=1#comment-6668

    http://sms88sms.persianblog.ir/post/955

    http://yas46.parsiblog.com/1835044.htm

    http://iusnews.ir/?pageid=120311&%D9%82%D9%88%D9%87%E2%80%8C%D9%82%D8%B6%D8%A7%D9%8A%D9%8A%D9%87%20%D8%AA%D8%A7%D8%A8%20%D8%AA%D8%AD%D9%85%D9%84%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86

    http://shamshire-velayat.blogfa.com/post-118.aspx

    http://cartoonblog.blogfa.com/post-364.aspx

    http://meysamrashidi.blogfa.com/post-512.aspx

    http://tahlil-e-siasi.blogfa.com/post-64.aspx

    http://osakbar.com/?p=2047

    http://rahva.ir/100/15716-89.html

    http://www.daneshjonews.com/content/view/4156/59/

    http://yahassanmojtaba.persianblog.ir/

    http://abas.ws/id.php?id=262963

    http://harimeyas.com/1389/09/%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d9%87-26-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d9%88-%d9%82%d8%af%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86.html

  91. محمد حسین حیدری می‌گوید:

    شعر: عجب صبری حسین دارد ! چرا من جای قدیانی ؟
    عجب صبری حسین دارد
    اگر من جای قدیانی
    به دستم تیر غیبانی ، به سر شور خراسانی ، به دل یک سوز ایمانی
    و پشت سر یکی لشگر ، سراسر از بسیجیان مخلص ، سایبری ، وبلاگ نویس ، باتوم به دست و هیئتی بود
    و همی یک قوه بی عدل و بی کار و گرفتار ضلال و ظلم و بیداد
    به تعطیلی کشانده بود
    وبلاگی که باشد
    قطعه ای از جنت و فردوس
    و «بران» تیغ بینای بصیرت ، مادح ماه ولایت ، خار در چشم و گلوی میکروب و خاشاک و جلبک
    همی با عمزه عینی ، گوشه چشمی ، چشمکی ، ایما و ایهام و اشارت
    طبل رسوایی و کوس ننگ و عار قوه بی قوه ضد عدالت
    فتنه پرور
    که رها کرده ست
    راس فتنه را با آن همه اعوان و انصارش
    خصوصا عفت عشرت طلب
    زاینده پنج مفسد فی الارض و فی الاسماء را
    آن قاتل خون حسین ها و غلام ها و کبیری ها را
    من آنچنان سر داده بودم
    که ، به جای داغ مهر بر رو پیشانی
    حجاری و حکاکی کنند ننگ «شریح» ، آن قاضی دیکتاتور تاریخ را
    روی جبین کل این قضات فتنه یار را

    عجب صبری حسین دارد ،
    چرا من جای قدیانی؟
    همان بهتر که او برجای خود بنشسته و می سوزد و می سازد و بی اذن مولا ، حضرت ماه خراسانی ، نیارد دم به لب اسرار این اشباح را
    عجب صبری حسین دارد ! چرا من جای قدیانی ؟

  92. محمد می‌گوید:

    سلام داداش حسین،خیلی ناراحتت بودم امروز،خدا لعنتشون کنه،
    زنده باد داداش حسین و پاینده باد قلمش

  93. محمد می‌گوید:

    خدا کنه که این قوه هم سر از جایی دیگه در نیاره مترسم از عاقبتشون

  94. محسن می‌گوید:

    من که از دیروز مانده ام اصلا به این خبر باید چگونه واکنش نشان داد آخر به هر طرف که می زنی درد میکند این طرف حاج حسین قدیانی است با آن پرچم بلندش و آن طرف هم آقای آملی لاریجانی است که برای ما به دلیل انتخابشان توسط حضرت ماه مورد تایید است همین وبس.
    من هم خطاب به آاقای لاریجانی می گویم بس است آقا این دیگر چه جور کاری است ما آنقدر ها هم جز و خواص بی بصیرت نیستیم تا این چیزها را نفهمیم . شما یا دارید برای داخلی ها که دستتان بهشان می رسد پرونده تکمیل می کنید و یا دارید برای آنها که رفته اند و شما با تحمل رنج فراوان ۲۶ زونکن مدرک جمع کرده اید نمایشگاه می گذارید مدارک را نشان دهید. توجه بفرمایید که اگر شما در به دست آوردن مدرک از این سران فتنه هنوز در تلاشید دیگر زحمت نکشید چون خود من از همین اینترنت آنقدر فیلم از خیانتهای آنها تهیه کرده ام که دیگر نیازی به زحمت شما نیست. این مطلب هم که می گویید اگر ما به آقایان از گل نازکتر هم بگوییم اینها می شوند قهرمان و… این هم از آن حرف هاست دیگر شما از ترس این که این آقایان قهرمان نشوند می خواهید تا کجا دستشان را باز بگذارید. ما دیگر جانمان به لبمان رسیده است حالا حسین قدیانی هم شد صدای حنجره ما سربازان جوان جنگ نرم. باید بگویم فکر نکنید حسین قدیانی تند روی کرده است نه آقا برعکس ایشان میانگین صدای افسران جوان جنگ نرم بود. نه صدای تند روهای افراطی . اگر میبینید که ما ستاره های حضرت ماه سکوت اختیار کرد ه ایم و دم بر نمیاوریم به دلیل این است که منتظر فرمان حضرت ماه هستیم وگر نه از حسین قدیانی تند رو تر ها هم هستند.

  95. یا صاحب الزمان می‌گوید:

    با سلام
    خوبه که حداقل فیلتر شدین بتونیم مطالب رو با فیلتر شکن بخونیم
    دیشب که اصلا سایت بالا نمیومد
    ان شا الله با در آمدن خورشید و پیوستن ماه به او مشکلات گیتی حل میشه
    ان شاالله

  96. کیوان می‌گوید:

    میخوامت هستیم باهات تا تهش

  97. یا صاحب الزمان می‌گوید:

    اگه فیلتر شکن خوب هم میخاین بدم

  98. داش رضاااااااااااااااااا می‌گوید:

    داش حسن بنویس که پل می زنی از قلب ما به حضرت ماه …

  99. علی می‌گوید:

    سلام حسین جان
    خدا قوت. الحق که مردی. بعضی مسئولین هم که به جای حمایت…!
    موفق باشی…

  100. عون می‌گوید:

    ما هستیم تا هستیم….

  101. جنگ عقیده می‌گوید:

    بسمه تعالی

    السلام علیک یا ابا عبدالله

    ستاره حضرت ماه فیلتر شدنت مبارک!!!

    مثل هر روز در وبگردی هایم قطعه ۲۶ را از گوگل سرچ کردم و پس از اینکه خواستم وارد سایت شوم متوجه شدم که قطعه ۲۶ فیلتر شده است اول فکر کردم که دارم اشتباه می کنم اما پس از چند بار امتحان کردن و سرج اخبار در این زمینه متوجه شدم که خط مقدم جبهه نرم بچه حزب اللهی ها ف ی ل تر شده است. اولش واقعا تعجب کردم و عصبانی شدم چون حدس می زدم که چرا این اتفاق افتاده ولی با یه مرور گذرای ذهنی فتنه ۸۸ تعجبم برطرف شد چون که بعد از فتنه ۸۸ اینگونه مواردو مشاهده کرده بودیم وقتی که حسین شریعتمداری و سید نظام الدین برومند در دادگاه حاضر شده بودند البته نه در جایگاه شاکی که در جایگاه متهم (و البته شاکیان محترم،آقای چیز،شیخ چنجر، شیرین شیرینا،سه کله پوک، خواننده جشنواره فرح و………)و دلیل اتهامشان دفاع از نظام در مقابل موج عظیم توپخانه های خبری دشمن و رسوا کردن سران فتنه در میان مردم بودند . واقعا که چه زیبا گفته شهید آوینی “در مملکت جمهوری اسلامی همه آزادند جز بچه حزب اللهی ها” بعد از دادگاه نوبت رسید به وحید یامین پور و حذف ایشون از صدا و سیما چون جرمش این بود که برا نسل سومی ها تو برنامش پخش کرد که مهدی هاشمی معدوم و خیلی های دیگه تو این مملکت کیا بودن و معنی فتنه برا خیلی واضح تر و قابل هضم تر کرد.حاج حسین قدیانی ستاره پرنور و قطبی حضرت ماه ، حاج احمد جنگ نرم بسیجی ها شما یه کم عقب موندی از این قافله ولی بالاخره فیلتر شدنت مبارک !

    انگار تو این مملکت خواص بی بصیرتی که به قول حاج سعید سرباز گیج بودن و بعد خیلی از قضایا دوباره چفیه گردن کردن و کوچه پس کوچه ها رو می گشتند تا شاید جبران کنند بی بصیرتیشان را تحمل شنیدن کوچکترین انتقاد و ندارن و شاید مصلحت اونا نباشه که ما این کلمات رو هی تکرار کنیم:

    فتنه عمیق

    خواص بی بصیرت

    اعدام سران فتنه و مجازات میکروبهای سیاسی

    دستگیری فلافل خور میدان آزادی (در صورت صلاحدید )

    دستگیری آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامهدی هاشمی(البته در صورت صلاحدید حضرات)

    مجازات مردان خداجوی عاشورای ۸۸

    مجازات روزه داران قدس ۸۸

    مجازات معترضین بدون خشونت فتنه ۸۸

    مبارزه با مفاسد اقتصادی

    طلبه سیرجانی

  102. ره گذر می‌گوید:

    اگه قطعه ۲۶ رو فیلتر کنن ما همه قطعه۲۶ میشیم …
    باید همه ما رو فیلتر کنن

  103. ashiyaneyesorkhelaleha می‌گوید:

    بسم رب الشهداء والصدیقین.

    السلام علیک یا ابا عبد لله.

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای بالقرآن.

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دیشب هرکاری کردم سایت بالا نیومد گفتم حتما مال سیستم ذغالی و هوشمند اینترنت منه ! یعنی به هرچی میشد فکر کرد غیر از فیلتر شدن قطعه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من از تعجب حتی نمی دونم چی باید بگم ! الان همونقدر تعجب کردم که وقتی شنیدم حسین شریعتمداری به شکایت شیرین عبادی فراری به دادگاه کشیده شده!!!

    ایام عزاداری را برشما تسلیت عرض میکنم.
    التماس دعا.
    یا علی.

  104. ----- می‌گوید:

    عجیب است عجیب…………………………………….

  105. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    🙁 🙁 🙁 🙁
    الان بسیار ناراحتم که با فیلترشکن وارد شدم.
    این هم آمار بچه های آنلاین که اگر در را بسته اند از بالای دیوار و پنجره و … وارد شدن
    بازدید امروز: ۳۲۱۵
    بازدید دیروز: ۴۶۶
    افراد آنلاین: ۲۵
    بازدید کل: ۱۰۴۷۱۸۲
    ما شما را تنها نمی گذاریم…

  106. ENFEJAR می‌گوید:

    بسم رب الحسین
    سلام خدا رو شکر
    زندگی زیباست اما فیلترینگ زیباتر
    راستی…
    دیشب باورمان نمی شد که به فیض زیبای فیلترینگ نائل شده اید با این حال تا صبح دست به کار شدیم و طرحکی زدیم
    امید است بپسندید
    (نابودی قطعه ۲۶ با ضربات چاقو)
    ______________
    التماس دعای فرج

  107. بهادری می‌گوید:

    سلام با مطلبی تحت عنوان
    برسد به دست حاج حسین قدیانی
    به روزم

  108. محسن می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    باریکلا دوباره راه افتادی
    دروبلاگ خودم درباره ی فیلتر شدن سایت شما نوشتم می توانید بروید ومشاهده کنید
    پیشنهاد میدهم یک مطلب فوق العاده تند وشدید بنویسی که دیگه جرئت این غلطا را نکنند یه متنی که به خودشون بخیسند
    درضمن خبرداری آینده ازآن حزب الله ودوئل را هم فیلتر کردند

    اگه جلوشونو نگیریم باید منتظر -لااله الا الله-باشیم تا نوبت خامنه ای .آی آر برسه
    باید حسابی حالشون رو گرفت

  109. مهدی می‌گوید:

    سید علی خار در گلو دارد حسین جان یه وقت رفتار اینا باعث نشه مثل نوری زاد جا بزنی یه وقت طلبکار نشیا به این فکر کن که رهبر خیلی تنهاست میبینی که نزدیک ترین مسئولا هم بهش وفا ندارن

  110. عباس می‌گوید:

    در عجبم مگر در اون نامه چی بوده فکم افتاد
    لاریجانی حالت خوبه؟ یا بی خبری که حالت خوبه!
    منم به حرف آخرت ایمان دارم زندان در جایی که ولی اش حضرت آقاست باز هم جای ناراحتی نیست
    مضمون آیه ۹۶ اعراف: اگر مردم ایمان بیاورند وتقوا پیشه کنند درهای برکات آسمان وزمین را بازمی کنیم اما آنها تکذیب می کنند

    به آیه بالا اگر عمل کنیم امام زمان(عج) خواهند آمد.

  111. 12221157 می‌گوید:

    سلام
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق آل محمد
    الان که رفتم داخل ایمیلم از طریق readerاومدم اینجا
    باورم نمیشه

  112. banoojan می‌گوید:

    خیلی متاسفم برای دستگاه قضا، خیلی…

  113. محمد می‌گوید:

    سلااام حاجی .
    دیدیی وقتی یکی جلوت میخوره زمین و تو خنده ـت میگیره ؛ هم نمیخوای بهش بخندی و هم جلوی خنده ـت رو نمیتونی بگیری .
    منم الان همینجورم .

    اجازه میدی بخندم ؟

    کرتیم ….

  114. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام علیکم
    خداقوت
    چقدر خوشحالیم که اینجا باز است و می‌توانیم نظر بگذاریم

    بگذارید لبه تیز شمشیر خودی‌ها نیز زخمی مان کند … در این محرم اگر زخم برنداریم باید به خود شک کنیم …

    خداقوت که جوهر قلم‌تان همچون خون پدر شهیدتان کارگر افتاده است این بار بهتر از همیشه …

    ما همه حسین قدیانی هستیم … همه‌مان را فیلتر کنید …

    یاحسین

  115. مریم نوری می‌گوید:

    ای فقط خدا می دونه چه حالی شدم وقتی دیدم قطعه فیلتر و قت نداشتم که بازم بخوام بگردم و خبر و آدرس جدیدی بگیرم
    باید می رفتم بیمارستان ملاقاتی اما انقدر تو راه حوسم پرت بود مسیر نزدیک بود اشتباه برم
    که آخه چرا جایی که حرف دل ماست باید فیلتر بشه به جای فیلتر به فکر رفع اشتباهات باشین
    خوشحالم که اینجا هستین

  116. غفاری می‌گوید:

    سلام حسین جان

    خیلی ها باید فدا شوند تا انقلاب به مقصد برسد

    آقایان! زورشون به دشمنان نمیرسه ، برا اینکه بگن وجود داریم هیکلشون رو به خودی ها نشون میدن!

    راستی حسین جان مواظب باش آب توی آسیاب دشمن نریزی وگرنه اون جمله آقا درباره خواص بی بصیرت شامل خودتم میشه ها! (البته با عرض معذرت)

    حسین میخواستم دلداریت بدم اما فکر کنم ….
    خلاصه خواستم بگم ما کنارت هستیم
    نهضت بیداری جهانی شده و در تمام دنیا داریم مردم رو برا ظهور آماده می کنیم

    این برخوردها که با امسال من و شما میشه ، ترکش قبل از انفجاره!

    انشالله پرتوان تر از قبل می بینمت

    westsun.wordpress.com

    حجه الاسلام غفاری

  117. لجمن می‌گوید:

    قطعه ۲۶ نباشد ، تن من مباد :
    http://lajman.blogsky.com/1389/09/21/post-30/

  118. سحر می‌گوید:

    دعا می کنیم که دوباره اینجا راه بیفته…داره غیر قابل تحمل میشه بدون قطعه ۲۶٫ شرمنده ام که کاری جز دعا از دستم بر نمیاد.

  119. سرگردان می‌گوید:

    سلام
    قضیه فیلترینگ سایت شما چیه؟
    چند وقت پیش هم اومدم بسته شده بود! الان هم با روم به دیوار(فیلترشکن) باز کردم
    حسین جون نکنه قصد براندازی داری؟انقلاب مخملین و …

  120. سلاله 9دی می‌گوید:

    سلام بر قطعه ۲۶

  121. سلاله 9دی می‌گوید:

    قطعه ۲۶ استراتژیک ترین سنگر ما در جبهه ی جنگ مجازی است و بسته شدنش را بر نمی تابیم و اصلا مگر می توان قطعه ای از بهشت را تعطیل کرد ؟

  122. سلاله 9دی می‌گوید:

    می گوییم مهدی هاشمی و موسوی و کروبی و خاتمی را محاکمه کنید قطعه را بستند.از قسمت دیگری وارد سایت شدم وقتی میخواهم از جای قبلی وارد سایت شوم پیام می دهد که با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان پذیر نمی باشد. مسخره است جرایم رایانه ای.به قول اقای شریعتمداری ای ننگ بر این دنیای وارونه.حالا دیگر بچه بسیجی ها مجرم شده اند.

  123. نیما×2 می‌گوید:

    خیلی دوست داریم داداش حسین

    خدا کند آن روز بیاید که بتوان دوست و دشمن را شناخت

  124. محمد رسول می‌گوید:

    سلام
    حالا امیدی هست این قفل شکسته بشه یا نه
    آقا این سایت دوئل فا رو هم که زدن ناکارش کردن
    بدبختی که یکی دو تا نیست
    یا علی

  125. بیچک می‌گوید:

    حضرت آقا امام خامنه ای:
    اگر عرصه را بر ما تنگ کنند واقعه عاشورا را تکرار می کنیم.

    برو آقای قدیانی
    برو که ما هستیم…

  126. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    ما منتظریم تا دوباره اینجا تو قطعه ای از بهشت دور هم جمع بشیم

    از امروز ۲ روز مانده تا عاشورا

    انشاءالله تو این شبها و روزها بچه ها همه دعاگوی شما هستیم

    ما با کسی تعارف نداریم حتی قوه قضائیه

    قدر شما رو میدونیم

  127. یه خواهر شاید بسیجی! می‌گوید:

    بسم رب الحسین

    شاید بسیجی…شاید نه…هرچی!
    باید هم فیلتر شین!شمارو فیلتر نکنن که فیلتراشون بی مصرف میمونه!…حتی اگه خواستین میل منم پاک کنید…خذف کنین..ببخشید که نمیتونین منو فیلتر کنید!…
    به تموم قطعه ها میکم!چه ۲۶ها وچه باقی!:
    ای غزلهای بی سر!ای غزل قطعه ها!شما وقتی شیمیایی میزدن،ماسک فیلتردار میزدین\هوای شهر وسنگرهای سایبرها پره ازگازهای شیمیاییه…بخاطر اینه که فیلتر شدیم!!!!….
    برادرم!آدرس رایانه نامه مو گذاشتم تا اگه صدا هنوز به صدا میرسه ،جوابی بشنوم…
    از همینجا میگم!
    از همین جایی که فیلتر شده!از همینجایی که غبارش بوی یادقطعه ۲۶ میده!
    درست از همینجامیگم!:صدای بغض های ما بچه های سهمیه دار(درست بخونید!:سهمیه دار!نه بچه های خوانواده ای ایثارگران!)رو هیچوقت نمیشه فیلتر کرد!
    ققنوسوار آتشمان میزنندوباز
    از لابلای سوختن آغاز میشویم

    منتظر جوابی در این عصر صداهای یخ زده ام

  128. حسن می‌گوید:

    مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتیم

  129. islam_lover می‌گوید:

    سلام علیکم
    زنده باشید
    اصلی ها را ول کرده اند و به فرعی چسبیده اند…

  130. ناشناس می‌گوید:

    *اللهم صل علی محمد و آل محمد*

  131. پیام فضلی می‌گوید:

    «به خونه خوش اومدی داداش حسین بچه بسیجی ها»
    #داش حسین مبارکه مبارکه مبارکه
    #یه لحظه موندم که کدوم سایت رو زدم که قطعه باز شد!!!!

  132. عادل می‌گوید:

    سایت الف، جبهه منحرف دوم بعد از جبهه سبز را جبهه به اصطلاح گمراه و منحرف منتسب به حسین قدیانی معرفی کرد و درخواست کرد که قوه قضا به سختی با این جبهه ها برخورد کند
    http://alef.ir/1388/content/view/90121

    بحث جنجالی بر سر موضوع حاج حسین و موضوعات اخیر، به بحثهای داغ بخش کامنتهای سایتهای ضد انقلاب هم حتی تبدیل شده و دست بر قضا خیلی هم پر بازدید شده این بحث توی بخش کامنتهای اون سایتها. کامنتهای این لینک زیر، بدجور پربازدید شده
    http://www.khodnevis.org/persian/permalink/9980.html

  133. یار دبستانی می‌گوید:

    حسین آقای عزیز ره آن رو که رهروان رفتند .
    دلتنگتیم مرد کجایی ؟

  134. فرص الخیر می‌گوید:

    سلاااااااااااااااااااااااام
    بعئ از مدتها آمدیم اینجا یک نفس راحتی بکشیم
    خدا کند که پر توان تر از قبل ادامه بدهید

  135. عرفان می‌گوید:

    فقط یه نظر!!!!!
    عجیبه
    راستی
    سلام
    تبریک

  136. مریم می‌گوید:

    قطعه قطعه …
    واااااااااااااااااااااای
    باز شد
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    چچچچچچچشم حسود بترکه ایششششششالا
    (:
    (:
    (:

  137. سیداحمد می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  138. سحر می‌گوید:

    سلام آقا سید
    اومدیم خونموووووووووووون…..خدا رو شکر…انشالله دیگه یه همچین چیزی رو تجربه نکنیم. شدیدا شکر

  139. سحر می‌گوید:

    می خواستم به آقای قدیانی و همه بچه ها تبریک بگم ولی چون محرمه ما اینطور موقعا میگیم؛ لعنت بر یزید.

  140. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام برداداش حسین و ستاره های حضرت ماه …
    قطعه ی ۲۶ را خدا آزاد کرد ….
    به سلامتی داداش خیلی خوشحال شدم

    برای شادی روح بابا اکبر صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  141. سلاله 9دی می‌گوید:

    سلام بر قطعه ۲۶ و اهالی ولایی آن

  142. 12221157 می‌گوید:

    سلام علیکم جمیعا
    گرچه خیلی خوشحالم ولی این پست رو که می بینم چقدر غم وغصه می ریزه توی دلم. . .

  143. سلاله 9دی می‌گوید:

    خدایا شکرت به خاطر همه چیز.جمعه عید است با باز شدن قطعه شادیمان مضاعف شد

  144. ashiyaneyesorkhelaleha می‌گوید:

    بسم رب الشهداء والصدیقین.

    السلام علیک یا ابا عبد لله.

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای بالقرآن.

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام.
    تبریک بابت رفع فیلتر به همه بچه های قطعه ۲۶٫ . .
    التماس دعا.
    یاعلی.

  145. آبجی زهرا می‌گوید:

    مــــــــــــــــــــــــــــا اهل فیلتــــــــر نیــــــــــــــــــــــــــــــــــستیم، قدیــــــــــــــــــــانی دات آی آر تنهــــــــا بمانـــــد..

  146. طاهره فتاحی می‌گوید:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااای.
    سلام.
    ظاهرا قطعه ی عزیز ما رفع فیلتر شده.
    البته یواشکی!!! خوشحالی می کنم نکند دوباره اتفاقات بدی بیفتد…

  147. سروش می‌گوید:

    سلام
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  148. طاهره فتاحی می‌گوید:

    افراد آنلاین: ۲۹
    الان ۲۹ نفر منتظر هستند.
    .
    .
    .
    .
    راستی چه ساعتی قطعه آزاد شد؟؟؟

  149. یه پسر سوسول عاشورایی!!! می‌گوید:

    اگه شما و نوشته هات نبود منم نبودم من خیلی می خوامتون باور کنین منم عاشق ماهم و عاشق ستاره های ماه چون خودم ستاره نیستم !! سیاره ام.
    بنویسین یه وقت دلسرد نشینا
    اونی که باید ، نوشته هاتونو می خونه شک نکنین….

  150. با سلام به شما دوست خوبم جناب آقای حسین قدیانی
    مطالبتون بی نظیر بود
    نمایندگی روزنامه کیهان در شهرستانمان هسم
    فردا به امید خدا مطالبتون رو خواهم خوند
    به امید موفقیت روزافزون حضرتعالی
    به امید پیروز اسلام و مسلمین بر کفر جهانی و منافقان داخلی با ظهور منجی عالم بشریت
    با مطالبی جدید و خوندنی بروز شده ام
    با موضوع آداب عزاداری محرم در روستای میانخره شهرستان دشتی
    منتظرتون هستم
    حضرت امام خامنه ای بسلامت باد
    یا حق

  151. خودم می‌گوید:

    داداش تبریک بسیار اسیار خوشحال شدیم.

  152. سحر می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    متن هاتون تو قطعه ۲۶ یه مزه دیگه ای داره خوندنش…الان این متن آخر رو خوندم یه طور دیگه بود. باور کنید بهتر فهمیدم.امیدوارم دیگه قطعه مقدس ۲۶ رو ازمون نگیرند.

  153. آذرخش می‌گوید:

    سلام بر داداش جسین بسیجی ها
    تبریک می گم.
    خیلی خوشحال شدم. ایشالا دیگه هیچوقت مسئله ای برای خانواده قطعه ۲۶ پیش نیاد.

  154. صبا می‌گوید:

    سلااااااااااام
    مبارک باشد برگشتنتان!!!

  155. نسترن می‌گوید:

    سلااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممم.همین

  156. بصیرت صادق می‌گوید:

    سلام داداش حسین اینا کی خبر دار شدن ۱۱ نفر آنلاین واقعا خیلی خوشحالیم

  157. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    همین چند خط هم در حکم اکسیژن بود برای نفس های گرفته ما

    خدا کند که به زودی همه سایتها رفع فیلتر بشوند

  158. طاهره فتاحی می‌گوید:

    پرواز تنها سرمایه ی کبوتر است.
    .
    .
    .

    خدا نکند روزی نامردمان بال کبوتری را با نامردی قیچی کنند.
    فعلا فضا امنیتی!!!!!!!! است. مجبوریم در لفافه صحبت کنیم…

  159. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام و عرض تبریک …

    منتظریم تا دیگر سایت‌ها هم رفع فیلتر شوند …

    یاعلی

  160. طاهره فتاحی می‌گوید:

    آخ خ خ خ خدا.
    به آرامش رسیدم به خدا…

  161. وارث می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین و سید احمد و باقی خواهران و برادران خودم
    تبریکککککککککککک
    تبریککککککککککککککک
    تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
    چشم انتظاریم که سایت های دیگه هم از زندان فیلترینگ آزاد بشن.
    راستی داداش حسین مگه نه دی راهپیمایی نداریم؟

  162. صبا می‌گوید:

    ازاد شدیم با رفع فیلتر تو داداش حسین

  163. فروتن می‌گوید:

    سلام. ای بابا من تا امروز عادی بودم حالا احساسات گرفت من را اشکم در آمد! خوشحالم که خوشحالید. ان شاالله همیشه دور هم باشید. خدانگهدار.

  164. فروتن می‌گوید:

    یکی با ایمیل بدهم. دلم برای عکسم تنگ شد.
    دیگه واقعا خدانگهدار.

  165. شوری مخلوط می‌گوید:

    الله اکبر ! الله اکبر! الله اکبر ! خامنه ای رهبر! حسین آقا سرور! مرگ بر فتنه گران بد ذات!
    با “عشق است ابالفضل” عشق کردیم !عشق !
    مردانگی کردی جوانمرد!
    نمیدونم چرا ولی مطمئنم که سفارشی حضرت ماه بود ! !
    شما واسه هیچ کس غیر از آقا اینجوری نمی آیید!
    قوه هم واسه هیچ کس اینجوری کوتاه نمی آآآد!غیراز……ولش کن اصلا!
    قبل از اون مطبتون که تو کیهان خوندمش به خاطر بعضی از نواحی نامه ناراحت بودم ولی مثل شما روح کلی نامه رو قبول داشتم ،هدفش روهم ایضا
    ولی به قول خودتون حرف حسابی زدی ولی بد زدی!
    ضمنا امیدوارم که ماه ما دلگیر نشده باشه !
    آقای قدیانی حلال کن ما کلی رو کارها ،وحرفهای شما بحث می کردیم این روزا تو خونمون!شاید یه وقت از مدار انصاف خارج شده باشیم!
    واسه نه دی باید همگی بترکانیم !
    خدارو شکر واسه نه دی آزاد شد قطعه مان! خانه مان!

  166. hamid می‌گوید:

    سلام بسیجی خوش آمدی
    دعا میکنیم حاج میثم (دوئل) هم بیاید و با نوشته های شما و طرح های حاج میثم این فتنه گران رو به عزا بنشونیم
    راستی اگه تونستی کمی هم در مورد سخنان تعلم برانگیز علی مطهری درباره مظلومیت خانواده هاشمی چیزی بنویس (البته الان نه ) اوضاع بد جوری شیر تو شیره
    یا علی پایدار و استوار باشی دلاور

  167. محمد می‌گوید:

    ایوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

  168. amir می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    ان شاالله بقیه رفقا هم به زودی رفع فیلتر بشوند
    یاعلی

  169. اقاقیا می‌گوید:

    سلام.ایشاالله به سلامتی.
    ایشاالله وب بقیه ی برادران هم باز بشه.
    موفق باشید .
    التماس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
    یاعلی

  170. پریسا می‌گوید:

    سلام
    سلام
    سلام
    داداش می دونم هنوز ناراحتی ولی مبارک!

  171. علی می‌گوید:

    چرا وبلاگتون با پسوند com فیتر نشون میده؟

  172. علی می‌گوید:

    چرا وبلاگتون با پسوند com فیلتر نشون میده؟

  173. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    وقتی من نوشتم چند خط، واقعا چند خط بود 🙂

    الان دیدم که آن دو متن آخر را اضافه کردید

    گفتم هم سلامی عرض کنم و هم اینکه خوشحالم که ثابت شد که شما حقیقتا و واقعا در دفاع از ولایت سرشناس و سر بلندید

  174. وارث می‌گوید:

    یه سوال :
    چرا تاریخ مطلبتون ۲۲ آذره؟
    الآن که ۳ دی شده

  175. miladhf می‌گوید:

    خیلی خیلی خیلی خیلی ضربدر یک میلیارد ، خوشحالم که دوباره قطعه رو سر پا می بینم.
    موفق باشی سرباز دلاور و عمار امام خامنه ای

  176. فراز می‌گوید:

    سلام بر کسی که توسط استاد نازنینم، پناهیان،ملقب به وبلاگنویس حَر شد
    داداش دمت گرم، غمت نباشه،
    وقتی به فیض فیلترینگ توسط قوه ی قضائیه ی این نظام مقدس نائل شدی پست روز هممون دفاع از قطعه بود
    نابودی سران فتنه بلند صلوات بفرست

  177. آیدا... می‌گوید:

    یاراحم العبرات…

    خداروشکر..

    دلمون حسابی تنگ شده …برای تک تک نوشته های اینجا..

  178. عتید می‌گوید:

    سلام حاجی
    ان شاء الله چراغ اینجا همیشه روشن باشه.
    یه هدیه براتون دارم که متأسفانه از زمانش گذشته و دیگه داغ نیست!!!
    http://kanz.pelakfa.com/post-56484.html

  179. فرص الخیر می‌گوید:

    به وارث
    چون احتمالا این مطلب جایگزین آن مطلبی شده که ۲۲ آذر نوشتن

  180. فدایی رهبر می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    حسابی دلمون برای نوشته هات تنگ شد کلی هم ازت دفاع کردیم اگه خدا قبول کنه (تف به ریا)
    التماس دعا

  181. 110 می‌گوید:

    سلام بر برادر قدیانی عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیز

    داداش جان تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

  182. 110 می‌گوید:

    مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگ بر ضد ولایت فقیه

  183. چای پولکی می‌گوید:

    کاش آقای قدیانی قبل از رفتن، حساب منافقترین فتنه گر، خاتمی ملعون رو می رسید. هنوز برای بعضی رسوا نشده و حسابش رو از فتنه گران جدا می دونند. ما شاید عده و دسته نداشته باشیم و به صلاح هم نباشه که اقدام عملی بکنیم؛ ولی شما که قلمتون قویه می تونیn…………..؛ بلکه با افشای همه خیانتهایی که کردند.
    سربلند باشید. یا علی.

  184. 110 می‌گوید:

    اقای حسین اقا قدیانی گذشته ها گذشته باید با همت مضاعف برا یوم الله ۹ دی متن بنویسی و متن بنویسی و بنویسی و بنویسی..

  185. عبدالله می‌گوید:

    یا وارث
    سلام علیکم.
    خدا را شکر که هستید.
    خدا را شکر که سایبر و سایبری بسیجی دوباره در خیمه ی اینجا جمع می شوند.
    خدا را شکر که چشم دشمن بیش از پیش کور خواهد شد.
    خدا را شکر که آقای ما آقای تمام خوبی هاست.
    به عدد تمام کلمات شکر.
    عزتمند و سلامت باشید.
    یا حق

  186. آیدا... می‌گوید:

    یاراحم العبرات..

    خداروشکر….تبریک به آقای قدیانی وهمه ی اهالی قطعه مقدس

  187. Ali P1 می‌گوید:

    سلام
    خدا رو شکر.
    داداش شما استاد مایی و ما خیلی چیزها ازت یاد گرفتیم.
    کاش زودتر با قطعه آشنا شده بودم.
    خیلی به شما مدیونیم.
    موفق باشید انشاالله.
    قدرتان را بیش از پیش خواهیم دانست.

  188. محمدم می‌گوید:

    وااااااااااای …….

    آقاجون دوستان اطلاع رسانی کنید …
    من بیچاره از ۲۲ آذر تا امروز دارم سرچ میکنم و اینور و اونور دنبال رد پایی از داداش حسینم و تا الان نمیدونستم که آدرس ×دات آی آر× شده
    سید احمد جون و بچه ها یه توضیحی بدن چرا ×دا کام× هم فیلتره و هم اینکه وقتی با فیل ترشکن بازش میکنی هیچ خبری از سایت نیست

    آقا یه فعالیتی یه توضیحی و یه مطلبی بزارین دیگه ……..

  189. محمدم می‌گوید:

    همه فقط داد و بیداد میکنن که داش حسینمون فیلتر شده

    خب یکی آدرس جدیدش رو تو وبلاگش بزاره و بگه که سایت براهه

    من فکر کردم کلا هم سایت رو فیلتر کردن و هم هک شده

  190. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    آقای قدیانی واقعا ازتون ممنونم
    شما باعث سرفرازی حضرت ماه و تمام ستاره ها هستید
    ولایت پذیری شما دهن خیلی ها رو بست

  191. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام
    ایشاالله که داداش همین امشب اپ کنه!

  192. جوان شیعه می‌گوید:

    سلام
    خوشحالم که دوباره قطعه ۲۶ فعال شده
    موفق باشید
    من شما رو لینک کردم

  193. احمد می‌گوید:

    خداییش دلم واسه قطعه مقدس تنگ شده بود!
    خدا رو صد هزار مرتبه شکر!

  194. سمانه جمشیدی می‌گوید:

    عاشق نوشته هاتم داداشی.فدای دل مهربونت که دل ما ستاره ها رو به حضرت ماه لینک یکنی.با آرزوی ظهور نزدیک خورشید.از اینکه دوباره اومدی…هرچند نرفته بودی…از ته دلم خوشحالم
    التماس دعا

  195. حاج احمد می‌گوید:

    سلام، دل ما که برای شما خیلی تنگ شده یود.
    خوش آمدی

  196. یک می‌گوید:

    دردود بر حسین قدیانی دلیر شجاعت اعتراف به خطا دلاوری هر قلمی نیست دست علی نگهدار قلم خطاپذیر اما بی باکت مشتی یه سری هم به ما بزن

  197. سید مجید می‌گوید:

    آفرین بر شما حسین آقا
    جز این از شما انتظار نداشتیم. اعتراف به اشتباه بزرگترین شجاعت است. آقای لاریجانی هم انشاالله مانند من و شما منتظر یک اشاره حضرت ماه هستند برای محاکمه ی سران فتنه.

    ایران که کوفه نیست، مگر مرده ایم ما….

  198. امید می‌گوید:

    سلام

    حالا ما کاری به مشهوراتی که رسانه‌ها بلغور می‌کنند نداریم

    اما واقعاً با کدام دلیل باید باور کنیم که این عزل و نصب‌ها کار به‌اصطلاح «جریان مشائی» است؟؟
    به‌نظرم بهتر است حدود تقوا را به یاد بیاوریم و در مورد اظهارات خود کمی فکر کنیم.

    به هر حال استفاده کردم

  199. زینب می‌گوید:

    ما واقعا بدون قطعه ۲۶ احساس یتیمی می کردیم در فضای سایبر
    همان روز اول مطلبی نوشتم و شعری از استاد سخن سعدی آوردم که حسین قدیانی خوب است این طور جواب قوه ی قضاییه را بدهد که واقعا هم همین طور بزرگوارانه عمل کدید از شما ممنونیم. این شعر را هم می آورم تا دوستان بخوانند.
    یکی بربطی در بغل داشت مست / به شب بر سر پارسایی شکست
    چو روز آمد آن نیک مرد سلیم / بر سنگدل برد یک مشت سیم
    که دوشینه معذور بودی و مست / ترا و مرا بربط و سر شکست
    مرا به شد آن زخم و برخاست بیم / ترا به نخواهد شد الا به سیم
    از این دوستان خدا بر سرند / که از خلق بسیار بر سر خورند

    و قطعه ۲۶ را خدا آزاد کرد

  200. nAj.yAs می‌گوید:

    سلام داداش حسین..
    از وقتی شما آن نامه رابه دستگاه قوه ی قضا نوشتید..
    این سوال همیشه ذهنم را مشغول کرده بود،که اگر روزی بفهمید که کارتان تند رویی بوده آیا حاضر به اعتراف آن هستید..
    اما وقتی این متن راخواندم بیش از پیش به ستارگانی چون شما افتخار کردم،اما از شماخواهش میکنم که مسئله ی مجازات سران فتنه را دنبال کنید..
    امید مابه ستارگانی چون شماست..
    قلب وقلمتان پر نور..

  201. زینب می‌گوید:

    هر بارکه این متن را نگاه می کنم بیشتر از قبل از موقع شناسی و فهم شما خوشحال می شوم
    این بار سوم است که متن را می خوانم

  202. محسن شمسی می‌گوید:

    این نوشته کوتاه آمدن از اصول نبود، این نوشته یعنی “ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.